رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه گفت: تیم والیبال نشسته جانبازان و معلولان این شهرستان با نایب قهرمانی در رقابت های جام حذفی خراسان رضوی به مسابقات حذفی کشور راه یافت.

تیم والیبال نشسته تربت حیدریه به مسابقات کشوری راه یافت

به گزارش قدس آنلاین، سیدحمید رضا امینی افزود: نخستین دوره مسابقات والیبال نشسته جام حذفی خراسان رضوی به منظور انتخاب تیم های برتر استان جهت شرکت در رقابت های حذفی کشور با شرکت ۱۲ تیم برگزار شد و تیم والیبال نشسته تربت حیدریه با هدایت محمد مصطفوی در دور نخست این رقابت ها از سد تیم های گناباد و خواف گذشت.

وی ادامه داد: تیم والیبال نشسته تربت حیدریه به همراه دو تیم از مشهد به مرحله دوم صعود کرد که در دور بعدی این رقابتها مقابل تیم والیبال جانبازان و معلولان مشهد با قبول شکست برسکوی نایب قهرمانی ایستاد.

او اضافه کرد: تیم والیبال نشسته تربت حیدریه با کسب این عنوان، جواز حضور در نخستین دوره رقابت های والیبال نشسته جام حذفی کشور را به دست آورد.

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه همچنین گفت: حمیدرضا شیبانی دونده این شهرستان با حضور در دهمین جشنواره فرهنگی ورزشی رضوی برای هفتمین سال متوالی با دوندگان کاروان جاده ولایت، مسیر شلمچه تا مشهدالرضا (ع) را به صورت دوی امداد طی خواهد کرد.

امینی افزود: این کاروان که هشتم تیرماه مسیر خود را از شلمچه آغاز کرده است روز ۲۲ تیرماه همزمان با سالروز ولادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) وارد مشهد می شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.