شهردار مشهد با اشاره به اینکه موجودیت شهر مشهد از وجود با برکت علی بن موسی الرضا(ع) است، گفت: امام رضا (ع) برند مشهد است لذا پای کار فرهنگ رضوی یه ویژه برگزاری جشن‌های دهه کرامت هستیم.

امام رضا(ع) برند شهر مشهد است/پای کار جشن‌های دهه کرامت هستیم

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا کلائی  در دیدار با مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) که با حضور معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی فرهنگی و سرپرست اداره کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری مشهد در دفتر شهردار انجام شد، افزود: مدیران شهر امام رضا(ع) عاشق امام رئوف هستند و شهرداری مشهد نیز آمادگی همکاری با بنیاد در راستای توسعه فرهنگ رضوی را دارد.
وی با بیان اینکه پای کار جشن‌های دهه کرامت هستیم، اظهارکرد: پیشنهاد داریم که با مشارکت بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) جشن بزرگی در شب ولادت امام رضا(ع) در فضایی باز همراه با نورافشانی برگزار شود.
کلائی ادامه داد: روز تولد امام رضا(ع) در مشهد باید ویژه باشد و شهرداری مشهد در این زمینه آماده هرگونه همکاری است.
شهردار مشهد افزود: معتقدیم بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) می‌تواند در طول سال با در نظر گرفتن برنامه‌هایی به ویژه در شهرها و کشورهای فارسی زبان فرهنگ رضوی را پررنگ‌تر کند که در این زمینه نیز حوزه فرهنگی شهرداری آماده همکاری است.
بنیاد بین المللی امام رضا(ع)، حلقه وصل بخش‌های مختلف در حوزه فرهنگ رضوی
محمودرضا برازش، مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) نیز در این دیدار با تقدیر از اقدامات شهرداری مشهد اظهارکرد: بنیاد امام رضا (ع) دارای پتانسیل و ظرفیت‌های زیادی است که می‌توان از آن در ارتباط با سایر نهادها و سازمان‌ها استفاده کرد.
وی افزود: بنیاد یک مجموعه فرابخشی است که به دنبال ایفای نقش حلقه وصل و هم‌افزایی میان بخش‌هایی است که در حوزه فرهنگ رضوی فعالیت می‌کنند.
تولید کارهای فاخر هنری در حوزه فرهنگ رضوی
همچنین سید جلال فیاضی، مشاور مدیرعامل بنیاد ملی امام رضا (ع) نیز در ادامه این دیدار گفت: معتقدیم باید فرهنگ رضوی در زندگی اجتماعی تاثیرگذار باشد لذا به دنبال استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ها به ویژه فضای مجازی هستیم که در این راستا کمپین رسانه‌ای را راه‌اندازی کرده‌ایم.
وی ادامه داد: در حوزه هنر رضوی کارهای فاخر کمی داریم به همین دلیل 30 درصد از بودجه بنیاد را برای تولید آثار فاخر هنری اختصاص داده‌ایم که به زودی یک آلبوم موسیقی در وصف امام رضا(ع) و 500 دقیقه آواهای محلی از اقوام مختلف با موضوع امام رضا (ع) رونمایی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.