بازی‌های مبارزه‌ای ممکن است دیگر محبوب ترین ژانر بازی نباشند، اما افرادی که هنوز این ژانر را دوست دارند، از جمله وفادارترین گیمرها هستند.

۱۵ بازی برتر مبارزه‌ای در اندروید +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، متأسفانه، مبارزه این سبک بازی‌ها تا اندازه ای که بقیه بازی ها تنوع دارند متنوع نیستند و گزینه‌های شگفت انگیز زیادی وجود ندارد. در سال ۲۰۱۸ برخی از نسخه های بسیار بزرگ را دیدیم، امید است که این سبک در طول زمان بهبود یابد. در اینجا بهترین بازی‌های مبارزه در اندروید را معرفی می کنیم.

۱. Brawl Stars

قیمت: رایگان

این بازی یک مقدار سبک تر از آن است که جنگنده واقعی باشد، اما دارای تعداد زیادی عناصر هجومی است، شما و چند نفر دیگر PvP آنلاین را در برابر سه مخالف بازی می‌کنید، باید آنها را ضرب و شتم کنید و هدف را تمام کنید. با این حال، این بازی دارای یک حالت در برابر یک حالت مبارزه است که اساساً فقط مبارزه برای مرگ است، ژانر جنگنده فوق العاده با عناوین فوق العاده بسته بندی شده است.

۲.  ChronoBlade

قیمت: رایگان

ChronoBlade یکی از جدیدترین بازی های مبارزه برای تلفن همراه است، این بازی در اوایل سال ۲۰۱۸ توسط Tekken و Street Fighter منتشر شد. این بازی ویژگی عناصر دافع همراه با RPG، بازی، و پیمایشی است. همچنین PvP همگام وجود دارد، شما یکی از چهار کاراکتر را انتخاب می کنید، حرکت آنها را یاد می‌گیرید، و سپس نبرد را آغاز می‌کنید، برای هر شخصیت حدود ۳۰ حمله زمینی و هوایی وجود دارد.

همچنین برخی از ویژگی‌های سفارشی سازی سرگرم کننده در دسترس نیز وجود دارد. این بازی، بسیار جذاب است و مانند بسیاری از دیگر بازی‌های مبارزه‌ای رایگان پیشنهاد خوبی برای دانلود خواهد بود.

۳.  Clash of Robots

قیمت: رایگان

درگیری روبات‌ها اساس Iron Kill است؛ بازی‌های ربات، اما با نام جدید و برخی از حفاری‌های جدید منتشر شده است، این بازی مانند یک بازی جنگنده کلاسیک است، شما یک جنگنده را انتخاب می‌کنید و آن را در برابر سایر جنگجویان قرار می دهید. ویژگی های بازی شامل مسابقات، بازی لیگ و PvP آنلاین می باشد. هر جنگنده همچنین ویژگی و ارتقا برای کمک به سفارشی کردن سبک و قدرت‌های خود را دارد.

۴.  EA Sports UFC

قیمت: رایگان

EA Sports UFC یکی از محبوب‌ترین بازی‌های مبارزه ای حال حاضر در دسترس است. این بازی ویژگی گرافیکی مناسبی دارد، فهرستی از ۷۰ مبارزان MMA در محتوای بازی وجود دارد، اما گیم پلی بازی زیاد جالب نیست ، جایی برای خلاقیت وجود ندارد و بیشتر آن فقط ضربه زدن یا کشیدن است، این یک بازی ورزشی از شرکت معروف EA است که طرفداران خاص خود را دارد.

۵.  Evoland ۱ and ۲

قیمت: به ترتیب $ ۰.۹۹ و $ ۷.۹۹

Evoland ۱ و ۲ از نوع بازی های منحصر به فرد هستند. آنها یک دسته از ژانرها را ،از جمله RPG، مبارزه، هک و اسلش، ماجراجویی، بازی کارت بازرگانی و بسیاری دیگر را شامل می شوند. این یک سبک بازی‌های ویدئویی کلاسیک است که به آن عادت داریم. نسخه اول بازی، گرافیک خوب و سبک‌ها و کنترل‌های خوبی دارد، در نسخه دوم گرافیک بازی بهبود یافته و سبک ها و گزینه هایی بیشتری دارد.

۶. Fight Club

قیمت: رایگان

Fight Club به عنوان یک بازی اکشن ماجراجویی شناخته می‌شود، این بازی شامل ۲۰ سطح، تجهیزات مختلف برای کمک به خود و برخی از قدرت های فوق العاده است، بیشتر جنگ ها در زیرزمین های کم نور و یا در شب اتفاق می‌افتد. سبک بازی متفاوت و از گرافیکی نسبتا خوبی برخوردار است.

۷. Fighting Tiger – Liberal

قیمت: رایگان

یکی از بازی‌های مبارزه‌ای مانند بازی‌های قدیمی‌ تر است، شما در یک منطقه بازی را شروع می کنید و باید تنها یک نفر از مخالفان را بکشید.

مکانیک بازی عمدتا با چنگ زدن، حرکت ویژه و مبارزه برای کمک به شما در طول راه مبارزه می کند. همچنین دارای تعدادی سبک مبارزه، سلاح و موارد دیگر است که می توانید از آن برای ضرب و شتم افراد بد استفاده کنید. این یک حالت مبارزاتی است که شما باید همسر خود را نجات دهید و برای زنده ماندن مبارزه کنید، بازی رایگان و گرافیک خوبی دارد.

۸. (Injustice: Gods Among Us ۱ and ۲ (and Mortal Kombat

قیمت: رایگان

Injustice: Gods Among Us ۱ and ۲  یکی از محبوب ترین بازی های مبارزه ای در تلفن همراه است. با این حال، مانند محبوب ترین بازی های مبارزه، مکانیک بازی کمی فریب دهنده است. بازی عمدتا صرفا چندین بار ضربه زدن می‌شود تا زمانی که کسی برنده شود. جدا از این، با فهرست مناسب از قهرمانان DC این بازی و چند نفره آنلاین به نبرد رقیبان می‌روید، مورتال کامبت یکی دیگر از جنگنده های وارنر بروس با تقریبا همان سبک است. این بازی بسیار پرطرفدار است و هیجان نسبتا بالایی دارد.

۹. Punch Boxing ۳D

قیمت: رایگان

Punch Boxing ۳D یکی از چندین بازی بوکس در این لیست است. همانند اکثر بازی‌های بوکس، بازی کمی کندتر از جنگنده‌های RPG است و گرافیک معمولی سطح بالا دارد، کمی مایه تأسف است که کنترل‌های شما اساساً به بلوک و پانچ‌ها محدود می شود، صداگذاری بازی نیز در سطح خوبی نیست و شما همچنین می توانید شخصیت خود را با مبارزه در ورزشگاه ها تقویت کنید و انواع لوازم جانبی که می‌توانید آنها را درصورت پیروزی باز کنید.

۱۰. Real Boxing ۲ Rocky

قیمت: رایگان

Real Boxing ۲ Rocky یکی از بهترین بازی‌های مبارزه‌ای است که در آن به عنوان شخصیت داستانی محبوب «راکی» مبارزه می کنید، گزینه‌هایی زیادی برای انجام دادن وجود دارد، شما می‌توانید در مینی بازی‌ها، کارفرمایان نبرد مبارزان دیگر را به چالش بکشید و شخصیت خود را ایجاد کنید.

این بازی دارای مجموعه‌ای از قدرت‌های پیشرفته و مختلف است که می‌تواند موجب نبرد برای بهتر یا بدتر شدن شود، گیم پلی و گرافیک بازی در سطح قابل قبولی قرار دارد.

۱۱. Real Steel series

قیمت: رایگان

Real Steel یک سری از بازی های مبارزه در سبک بازی Reliance Games است. بر خلاف اکثر موارد، این بازی دارای کنترل های مبارزه ای متنوع هستند، چهار بازی در مجموعه مبارزه با ربات وجود دارد که هر کدام با مجموعه‌ای از ویژگی ها، ظاهر و کارهای خود وجود دارد، یکی از محبوب ترین ها، Real Robot Boxing World Steel است که شامل سفارشی سازی، چند نفره و چند حالت دیگر است.

۱۲. Prizefighters

قیمت: رایگان

Prizefighters یکی دیگر از بازی‌های مبارزه با سبک جدیدی است، این بازی بوکس سبک یکپارچه سازی با سیستم عامل است که مشابه دوره‌های (SNES ۱۹۹۰s) است. این بازی ویژگی کنترل های ساده، پخش کننده و سفارشی سازی حلقه، سیستم پیشرفت، ویژگی های اجتماعی و موارد دیگر را دارد.

 توسعه دهندگان همچنین برخی از موارد چند نفره آنلاین را تحسین می‌کنند، این یک بازی برای طرفداران بازی‌های مبارزه با سبک یکپارچه سازی با گیم پلی بازی است.

۱۳. Shadow Fight ۳

قیمت: رایگان

Shadow Fight ۳ آخرین نسخه بازی محبوب فریبنده مبارزه ای است. این مجموعه گرافیکی شبیه سازی شده را به نفع مدل های شخصیت کاملا متحرک ریخته است، سبک بازی بسیار سرگرم کننده است و گرافیکی خیره کننده در حد کنسول دارند، در این بازی جذاب می‌توانید سلاح ها را با پبروزی ها دریافت و تقویت کنید زیرا بدون تقویت سلاح‌ها در مراحل بالاتر قطعاً شکست خواهید خورد.

۱۴. SNK Corporation fighting games

قیمت: رایگان

شرکت SNK در حال حاضر یکی از بهترین بازی های توسعه دهنده مبارزه ای است، آنها یک مجموعه مناسب و معقول از بازی های مبارزه با یکپارچه سازی را دارند، بعضی از آنها شامل چند عنوان از پادشاه مبارزان، بازی های سامورایی نهایی، Garou: علامت گذاری از گرگ ها، و Fatal Fury Special است.

۱۵. Street Fighter IV Champion Edition

قیمت: رایگان

Street Fighter IV Champion Edition یکی از نسخه های بزرگ بازی های مبارزه ای از سال ۲۰۱۸ است، بازی شامل ویژگی های انتخاب مناسب و معقول از شخصیت‌ها و سبک مبارزه واقعی است، همچنین شامل برخی از ویژگی های عملکردی مانند پشتیبانی از کنترل بلوتوث و PvP آنلاین است.

البته این بازی هنوز هم نیاز به کار دارد با این حال، Capcom به نظر می‌رسد با چالش به روز رسانی در چند هفته اول انتشار دست و پنجه نرم می کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    0 0
    واقعا دستتون درد نکنه من ی آن یاد بچگیامو کرده بودم و در به در دنبال بازی شماره ۷ میگشتم و واقعا هیچ ایده ای برا جست و جو نداشتم.