۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۳
کد خبر: 662430

مشهد اگرچه کانون عاشقان ودلدادگان ایرانی و پایتخت معنوی کشور است و هرساله میلیونها عاشق فقط وفقط به عشق ضامن آهو راهی این دیار میشوند ؛ اما هستند کسانی که از شهرستانها وروستاهای دوردست شرق کشور به امید درمان راهی این شهرمیشوند که امکانات پزشکی بیشتری دارد.

عدالت فراموش شده درخیابان عدالت

این گروه اگرچه درهمه مراحل به هشتمین ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت متوسل شده واز او میخواهند که شفیع  درمان بیمارشان نزد آفریدگار توانا شود اما همانگونه که عقل حکم میکند دست ازمراجعه به طبیب ودستورات پزشکی هم نمیکشند.

اینجاست که مجبورند به محل تجمع پزشکان مشهدی در خیابانهای عدالت و محتشمی و... این حوالی بروند و با صحنه ای روبرو شوند که شهرداری و شورای شهر مشهد برایشان ساخته اند ... خیابانهایی شلوغ و جمعیتی که درمیان هم می لولند. فریادهای خودروهایی که دنبال مسافر میگردندو اصلا هم برایشان مهم نیست افرادی که دراین کوچه ها حضور دارند یا بیمارند یا بیمارهمراه دارند ،تا بتوانند تیغت میزنند .

غیر مشهدیها همواره حیران بوده اندکه مگر این شهر به این عظمت شهرداری ندارد که به این خیابانها سامانی بدهد، حضور چندین پارکبان با قبض و چند مامور راهنمایی شاید پولی به خزانه شهرداری و دولت واریز کند اما مشکل گشا قطعا نخواهد بود.

درعین حال برای مردم مشهد  واضح ومبرهن است که شهرداری مشهدو اعضای شورای این شهر قصد ندارند مشکل خیابانهای محتشمی و عدالت و پرستار را رفع کنند ؛شاید از محل تغییرکاربریها میلیاردها تومان پول روانه خزانه شهرداری شود ؛ از محل فروش تراکم و پارکینگهایی که یا آزمایشگاه شده اند یا داروخانه ؛ اینها هم پول خوبی به جیب شهرداری میریزد، البته این بخش را شهروندان نمیبینند و چیزی که دیده میشود این است  که محدوده و اطرافش را خط کشی کردند تا الیت بتواند ازمحل پارک خودروها پولی به جیب بزند.

البته از این شورای شهرو شهردار خیلی هم نباید توقع داشت ، شهردار که یاعازم سفر با تیم فوتبال است یا دنبال سفارش دادن مجسمه اعضای این تیم که قول داده سرهر چهارراه یکی را نصب کند... این روزها هم دغدغه بزرگی پیدا کرده چرا که گروهی از بازیکنان این تیم درفصل نقل و انتقالات رفته اند وچند بازیکن اضافه شده است . حالا مانده که ملاک ساختن مجسمه باید بازیکنان قبلی باشد یا بازیکنانی که به آسیا میروند.

اعضای شورای شهر هم یا گرفتار هیات کشتی هستند یا گرفتار هیات فوتبال ، برخی هم که یا در مدارس حاشیه شهر میگردند یا درحال حل مشکلاتی هستند که هیچ ارتباطی با شهرداری و شورای شهر نداشته ومسوولان ومتولیان خاص خود را دارد.

گروهی هم دنبال دفاع از پروژه های میلیاردی ثروتمند افسانه ای مشهد هستند تا خدای نکرده خاطر ایشان مکدر نشودو سردیسهای هخامنشی را از مشهد جمع نکند وبرود جزایر قناری مقابل کاباره ها و کازینوهایش بگذارد.

شاید نیاز باشد شهردار واعضای شورای شهر مشهد ، حداقل دراین دهه نیم نگاهی هم به مشکلات زائران مشهد الرضا داشته باشند. انها که دراین شهر در پی امیدی برای درمان امده اندو دست توسل به درگاه امام هشتم دراز کرده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.