بنابر اعلام منابع آگاه، حاکم دبی همواره نگران روابط نامتعارف همسر جوانش با عضو پیشین ارتش انگلیس و محافظ خانوادگی کنونی خود بوده است.

نگرانی حاکم دبی از روابط نامتعارف همسر جوانش

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، ­پایگاه اینترنتی دیلی میل در گزارشی نوشت: حاکم دبی پس از سفر ناگهانی به منزل سلطنتی خود در پایتخت انگلیس و مشاهده حضور محافظ انگلیسی خانوادگی در کنار «هیا بنت حسین» همسر ششم خود به وجود روابط نامناسب میان آن‌ها مظنون شده است.

گفته می‌شود شیخ محمد آل مکتوم، حاکم دبی و ولیعهد امارات متحده عربی در ماه مه از عروسی دو تن از پسرانش به عمارت خود در لندن بازمی‌گشته که متوجه حضور غیرعادی بادیگاردش در کنار همسر ششم خود می‌شود.

منابع نزدیک به خانواده حاکم دبی می‌گویند او از مشاهده همسر چهل و پنج ساله‌اش با محافظ انگلیسی خانوادگی آن‌ها دچار بهت می‌شود و به همسرش دستور می‌دهد بلافاصله به دبی برگردد.

به گفته منابع آگاه، حاکم دبی حتی پیش از این حادثه هم نگران روابط نامتعارف همسر جوانش با این عضو پیشین ارتش انگلیس و محافظ خانوادگی کنونی خود بوده که مسئولیتش تامین امنیت خانواده سلطنتی دبی بوده است.

هیا بنت حسین که یکی از شش زن حاکم دبی است حتی هدایای گران قیمتی نیز به این محافظ خانوادگی داده که انتقادات اعضای ارشد خانواده سلطنتی را برانگیخته است.

گفته می‌شود حاکم دبی به دنبال این اتفاقات به دبی بازگشته، اما همسر و دو پسرش همچنان در لندن مانده‌اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.