البرز- رییس هیئت ورزش کارگران استان البرز با اشاره به موفقیت ۱۰۰ درصدی ورزشکاران البرزی در مسابقات جهانی کارگران اسپانیا گفت: هر ۳ نماینده البرز در این رویداد مهم موفق به کسب مدال طلا شدند.

مدال آوری ۱۰۰ درصدی کارگران البرز در مسابقات جهانی اسپانیا

خلیل عبداللهی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: خوشبختانه کاروان اعزامی کشورمان به مسابقات جهانی کارگران خوش درخشید وتوانست با کسب ۶۱ مدال طلا، ۴۸ مدال نقره و ۲۹ مدال برنز و مجموع ۱۳۹ مدال رنگارنگ عملکردی خیره کننده در این مسابقات به جای بگذارد.

وی افزود: سهم ورزشکاران البرزی در این افتخار ۳ مدال ارزشمند و خوش رنگ طلا بود و نکته ارزشمند تر اینکه شاهد موفقیت ۱۰۰ درصدی البرزی ها در کسب مدال بودیم.

رییس هیئت ورزش کارگران استان البرز خاطرنشان کرد: بهنام محمدی و حسین یوسفی عطا در رشته کاراته ومهرداد بهرامی در کشتی فرنگی مدال آوران البرز در مسابقات جهانی کارگران اسپانیا بودند.

عبداللهی با قدردانی از تلاش کاروان ورزشی کشورمان در این رویداد مهم این افتخارآفرینی را گواه رونق نشاط وشادابی و اهمیت ورزش در قشر شریف کارگران کشور دانست و گفت: قطعا ورزش می تواند زمینه ساز رونق تولید و افزایش بهره وری در نزد کارگران باشد.

وی با تاکید براینکه تمام ظرفیت های سخت افزاری ورزش استان برای استفاده کارگران مهیا است گفت: مجموعه ورزشی امام خمینی با امکانات مناسب به شکل کامل در حال خدمات دهی به کارگران و خانواده آنها است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.