ایلام-مردم ولایتمدار استان ایلام از ۱۹ تا ۲۳ تیرماه سال جاری میزبان کاروان سفیران، خادمان و حاملان پرچم متبرک حرم مطهر رضوی خواهند بود.

ایلام میزبان ۴۰ برنامه فرهنگی و هنری با موضوع رضوی

به گزارش قدس آنلاین، عزیز بابایی با بیان اینکه استان ایلام برای دهمین سال متوالی، با حضور کاروان خدام حرم مطهر رضوی در طول ایام دهه کرامت، میزبان دوازدهمین دوره جشن های مردمی زیر سایه خورشید خواهد بود و برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی با هدف ترویج فرهنگ رضوی برگزار خواهد شد اظهار کرد: حضور در مزار شهدا گمنام و ادای احرتام به مقام شامخ شهدا، دیدار با مسئولان و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، دیدار با جانبازان و ایثارگران و خانواده‌های شهدا، حضور در آسایشگاه سالمندان، حضور در بیمارستان‌ها و عیادت از بیماران و زندان‌های استان و حضور در جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید در مناطق مختلف استان در سطح بقاع متبرک شاخص استان از جمله برنامه های زیر سایه خورشید در استان خواهد بود.

دبیر جشن های زیر سایه خورشید استان ایلام، تصریح کرد: جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید امسال نیز با عنایت امام رئوف همزمان در بیش از ۲ هزار نقطه شهری و روستایی در سراسر کشور و تعدادی از کشورهای جهان برگزار خواهد شد.

وی ابراز کرد: برگزاری بیش از ۴۰ برنامه متنوع در شهرها و روستاهای مختلف استان با حضور کاروان زیر سایه خورشید پیش بینی شده است و مردم ولایتمدار استان ایلام با افتخار میزبان کاروان خدام رضوی و پرچم متبرک بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) هستند.

بابایی، با بیان اینکه خدام حرم مطهر رضوی و کاروان زیر سایه خورسید در مناطق سیل زده استان حضور خواهند یافت، خاطرنشان کرد: هیئت محبان علی ابن ابیطالب (ع) ایلام به عنوان مجری و هماهنگ کننده برنامه های کاروان زیر سایه خورشید در استان خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.