اصفهان-معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از برگزاری ۸ همایش ویژه بزرگداشت امامزادگان در استان اصفهان در دهه کرامت خبر داد.

برگزاری ۱۲۰ویژه برنامه دهه کرامت در امامزادگان و بقاع متبرکه استان اصفهان

به گزارش قدس آنلاین؛ حجت الاسلام ولی الله روان گفت: بقاع متبرکه امامزادگان ، جایگاه و مامن  عاشقان  و اردتمندان خاندان معصومین(ع) در طول  تاریخ  می باشد که در طول تاریخ این اماکن پناهگاه مردم بوده است.

وی اظهار داشت: در همین راستا همایش بزرگداشت امامزادگان در هشت بقعه متبرکه  شاخص استان  شامل  امامزادگان  جعفربن موسی (ع)  شهرضا ،آقا علی عباس(ع) بادرود،امامزاده ابوالعباس خوراسگان ، امامزاده سید الکریمان(ع)  برخوار برگزار می شود.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری روز پنجم ذی‌القعده به عنوان روز ملی تکریم و بزرگداشت امامزادگان، افزود: همزمان با روز ملی امامزادگان، ۸ همایش ویژه بزرگداشت امامزادگان در استان اصفهان برگزار می شود.

وی برگزاری برنامه‌هایی درخصوص شناخت ابعاد شخصیتی امامزادگان عظیم الشأن (ع)، تجلیل از خادمان و فعالان این عرصه را از برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در دهه کرامت برشمرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف اصفهان همچنین از برگزاری همایش  بزرگداشت امامزاده جعفربن موسی (ع)  شهرضا به صورت استانی  و برگزاری ۲۴ همایش  بزرگداشت  امامزادگان  در شهرستان های   استان خبر داد.  

وی با اشاره به دهه کرامت اعلام کرد : حدود ۳۰ خیمه‌ معرفت و غرفه‌های کودک و نوجوان و مشاوره در جوار آستان امامزاده‌ها و بقاع متبرکه برپا می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.