فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: روزانه بالغ بر ۲۰ هزار تماس با پلیس ۱۱۰ خراسان رضوی در ۵۰۰ نقطه مستقر پلیسی استان داریم که بالغ بر ۶۰ درصد آن‌ها منجر به عملیات پلیسی می‌شود.

۶۰ درصد تماس‌ با پلیس خراسان رضوی منجر به عملیات می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، سردار محمدکاظم تقوی ظهر امروز در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه ۵ بندی همکاری مشترک سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی با نیروی انتظامی خراسان رضوی اظهار داشت: امروز روزی غرورآفرین برای سبزپوشان نیروی انتظامی خراسان رضوی است زیرا می‌توانیم خدمتی موثرتر به قشر خاصی از مردم که کشاورزان زحمتکش هستند داشته باشیم و افتخار می‌کنیم در راه امنیت شغلی کشاورزان و امنیت شغلی مردم و نیز عدم سوءاستفاده سودجویان ایفای نقش داریم.

وی افزود: در سال رونق تولید کشاورزان مهمترین گروه نقش‌آفرین در بحث شکستن تحریم‌ها هستند و برای ما بسیار غرورآفرین است که این گروه زحمتکش در شرایط سخت تحریمی هرگز تسلیم نشده‌اند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با بیان اینکه از امروز خط تراکنش عظیم استانی این مجموعه با سازمان تعاون روستایی استان فعال می‌شود، خاطرنشان کرد: مسئولیت این ماموریت بزرگ با سرهنگ محمد بوستانی رئیس پلیس پیشگیری خراسان رضوی است.

تقوی تصریح کرد: روزانه بالغ بر ۲۰ هزار تماس با پلیس ۱۱۰ خراسان رضوی در ۵۰۰ نقطه مستقر پلیسی استان داریم که بالغ بر ۶۰ درصد آن‌ها منجر به عملیات پلیسی می‌شود و مردم در هر کجا که نیازمند حضور پلیس باشند، سبزپوشان خدومشان بلافاصله در محل حاضر می‌شوند.

وی تاکید کرد: در تمامی درخواست‌ها و شکایات مردمی آنچه که مطابق قانون بوده و به پلیس اجازه ورود داده شده عمل می‌شود و هرگز اجازه نخواهیم داد که در شرایط سخت تحریمی با سوءاستفاده‌کنندگان از قشرهای محروم و زحمتکش جامعه به‌شدت برخورد می‌کنیم.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.