احمد امیرآبادی گفت: دهه کرامت با هدف بزرگداشت بزرگان دین و بهره بردن از دستاوردهای معنوی آن مطرح شده بنابراین ثبت این دهه در تقویم می‌تواند گام مهمی در جهت توجه بیشتر مردم به آن باشد. نمایندگان سه استان قم، خراسان رضوی و فارس در مجلس شورای اسلامی نامه‌ای را تهیه و در آن از شورای فرهنگ عمومی درخواست کنند دهه کرامت در تقویم رسمی ثبت و اجرایی شود.

شورای فرهنگ عمومی قم و مشهد پیگیر ثبت دهه کرامت باشند

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار «قدس آنلاین»، درباره دهه کرامت و ضرورت ثبت این دهه در تقویم رسمی کشور، اظهار داشت: دهه کرامت با هدف بزرگداشت بزرگان دین و بهره بردن از دستاوردهای معنوی آن مطرح شده و ثبت این دهه در تقویم می‌تواند گام مهمی در جهت توجه بیشتر مردم به این موضوع باشد، بنابراین ثبت دهه کرامت در تقویم رسمی کشور ضروری است. شورای فرهنگ عمومی قم و مشهد باید اقداماتی را در راستای ترویج معارف و مناسبت‌های دهه کرامت انجام دهند و پیگیریهای لازم برای ثبت آن در تقویم صورت بگیرد.

احمد امیرآبادی همچنین تصریح کرد: همچنین یکی از کارهایی که نمایندگان نیز می‌توانند در این زمینه انجام دهند، این است که نمایندگان سه استان قم، خراسان رضوی وفارس در مجلس شورای اسلامی نامه‌ای را تهیه و در آن از شورای فرهنگ عمومی درخواست کنند دهه کرامت در تقویم رسمی ثبت و اجرایی شود.

انتها پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.