برای رسیدن به هیجان مسابقات ویمبلدون از بهترین بازیهای تنیس موجود در تلفن همراه در اندروید یا iOS استفاده کنید.

10 بازی برتر تنیس برای اندروید و iOS +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، همه به اندازه کافی خوش شانس نیستند تا بتوانند در  ویمبلدون  حضور پیدا کنند، اما بسیاری از مردم در خانه برای تماشا زنده این دیدارها تلاش می‌کنند و بازی‌های تنیس مخصوصاٌ در این رویداد از جذابیت و هیجان بالایی برخوردار است.

برای رسیدن به هیجان مسابقات ویمبلدون و تنیس از بهترین بازیهای تنیس موجود در تلفن همراه در اندروید یا iOS استفاده کنید. از شبیه سازی مستقیم به سبک بازی، حملات بازی، شبیه ساز مبتنی بر آمار و... به خوبی در اکثر آنان وجود دارد.

ده بازی برتر تنیس موجود در Android و iOS را به شما معرفی می کنیم.

1. Tennis Champs Returns - Season 3

اندروید: 3.59  دلار در play store

آیفون: رایگان در App store

براساس یک بازی قدیمی از Amiga، این گزینه کمی بر خلاف بقیه بازی‌ها در این لیست بازی سبکی است. با هنر پیکسل‌ها بازی نیز دارای یک طرح کنترل فریب ساده است که یادگیری بازی را ساده تر می‌کند.

سبک و انتخاب بازی دارای گستردگی خوبی است و برخی از اتاق ها را برای آزمایش و استراتژی ارائه می دهد، این گزینه ایده آل برای کسانی است که به دنبال یک چالش کوچک هستند، ویژگی گزینه‌های بازی سریع و همچنین حالت داستانی بازی را زیباتر کرده است.

2. Stick Tennis

اندروید: رایگان در play store

آیفون: رایگان در App store

استیک تنیس با گیم پلی سریع، یک طرح کنترل آسان، به جای موقعیت و یک سبک هنری بر زمان بندی متمرکز شده است، در صورتی که طرفدار تنیس هستید، باید این بازی را در بالای لیست خود داشته باشید.

بازی گرافیک خوبی داشته و می‌تواند شما را به این بازی معتاد کند!

3. Virtua Tennis Challenge

اندروید: رایگان در play store

آیفون: رایگان در App store

Virtua Tennis بدون شک از بازی‌های که برای Sega و کنسول‌های مختلف در سراسر جهان منتشر شده‌اند، برای خیلی‌ها خاطره انگیز هستند. این بازی با سرعت گیم پلی-y پیشرفت می کند و در طول سال‌ها سبک اصلی این ژانر بوده و اکنون خود را به سوی تلفن همراه راه اندازی کرده است.

اگر چه یک مقدار کمی تبلیغات سنگین داشته است اما این پورت به خوبی اجرا شده از یک سری کلاسیک است که گیم پلی اعتیاد آوری را ارائه می‌دهد.

4. Ultimate Tennis

اندروید: رایگان در play store

آیفون: رایگان در App store

یکی از بهترین گزینه‌های تنیس با شبیه سازی خوب بازی Ultimate Tennis است، این بازی گرافیگ نسبتاً خوب و گیم پلی جذابی را ارائه می‌دهد. اجازه دادن بازی کردن با یک دست، بر روی زمان بندی و همچنین موقعیت یابی خوب از ویژگی‌های این بازی است و کاربر را تشویق می‌کند تا ابتکار عمل را با تنظیمات خوب به دست بگیرد.

5. Timber Tennis

اندروید: رایگان در play store

آیفون: رایگان در App store

دوباره یک بازی تنیس ، توسط Melody Digital منتشر شده است، عنوانی که با یک بازیکن در برابر بازیکنان تنیس دیگر هم با توپ ها، توپ های آتشین، بمب ها و ... درگیر است، شخصیت های بازی‌های قبلی توسط توسعه دهنده نیز ظاهر می‌شوند و با مجسمه‌های چوبی و سبک‌های هنری پیکسلی تکمیل شده است.

6. Tennis Manager 2019

اندروید: رایگان در play store

آیفون: رایگان در App store

این بازی شما را به هدایت یک بازیکن تازه کار از طریق آموزش دیدن برای رسیدن به بالای رتبه بندی در جهان دعوت می‌کند و به شما آموزش می‌دهد شارژ خود را به صورت روزانه ارتقا دهید . بازی گرافیک خیلی بالایی ندارد اما این گزینه خوبی برای کسانی است که به دنبال استراتژی کمی و به چالش کشیدن خود هستند.

7. 3D Tennis

اندروید: رایگان در play store

بازگشت به جهان شبیه سازی، در اینجا یک ورودی دیگر است که مجموعه کنترل قوی با تصاویر جالب و یک UI بی دردسر را ارائه می‌دهد. نکته اصلی 3D Tennis موتور فیزیکی خوب آن است که بازی را واقع گرایانه تر می کند و پیشرفت خوبی نسبت به گذشته داشته است.

بازی بسیار سرگرم کننده است و ویژگی های هر دو حالت "سریع بازی" برای کوتاه مدت و حالت "تور جهانی" برای کسانی که به دنبال قسمت‌های مرحله‌ای اند، بسیار جذاب است.

8. Flick Tennis

اندروید: رایگان در play store

آیفون: رایگان در App store

بازی شبیه سازی خوبی دارد و می‌توانید احساس خوبی از آن بگیرید، گرافیک بازی خوب و هیجان انگیز است.

Flick Tennis ، اگر چه گیم پلی بسیار ساده‌ای را ارائه می‌دهد اما در عین سادگی زیبا هم هست، حالت داستانی کامل، انیمیشن ها، موسیقی متن فیلم و ساختار بسیار جذابی دارد. این یک بازی کم حجم ، سرگرم کننده است که ارزش دانلود کردن را دارد.

9. Pong

اندروید: رایگان در play store

علاوه بر اینکه در اواخر دهه 70 بخشی از زوایای اولیه بازی‌های ویدئویی بود، پونگ به عنوان یک وضعیت تنیس کلاسیک و کمی انتزاعی است که گیم پلی آن حالت نوستالژی دارد.

ما این نسخه را از CODA Master ها به دلایل حجم فایل کوچک، بارگذاری سریع، رابط کاربری مینیمالیستی که سعی در بهبود کنترل اصلی و پاسخگویی بازی دارد، دوست داریم. این بازی قطعاً می‌تواند یک نسخه پرچم دار برای سبک تنیس باشد.

10. Tennis Club Story

اندروید: 4.29 دلار در Play Store

آیفون: 5 دلار در App Store

در سبک بازی موبایلی، چند توسعه دهنده، بازی زیبایی را به عنوان Kairosoft تولید کرده بودند، اکنون در اینجا سازنده آن بازی پرطرفدار، دستهای جادویی خود را به سبک مدیریت تنیس تبدیل کرده است و عنوان دیگری را که هر دو اعتیاد آور و بسیار جذاب بوده، تولید کرده است.

این بازی می تواند یک گزینه خوب برای ساعت‌ها بازی کردن مداوم باشد، به ویژه هنگامی که در سفر بوده  یا بی حوصله باشید و به دلیل سبک هنری منحصر به فرد و رابط کاربری آسان ،انجام این بازی می‌تواند بسیار لذت بخش باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.