همدان- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: زیرساخت اصلی توسعه گردشگری در کنار تجهیز و توسعه امکانات هتلداری آموزش است.

 آموزش نقش موثری در توسعه گردشگری دارد
 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی مالمیر امروز ظهر در نشست خبری اظهار کرد: تفاهم‌نامه مشترکی بین فنی‌و حرفه‌ای و میراث فرهنگی منعقد شده که بر اساس آن تعامل سازنده‌ای بین این  دونهاد با شرح وظایف متفاوت برای گسترش صنعت گردشگری همدان غرب کشور اجرایی شود.
 وی اظهار کرد: شاید در گذشته نگاه میراث فرهنگی فقط به چند استان خاص در توسعه گردشگری بوده باشد اما اکنون این نگاه از تمرکز بر این استان‌ها به غرب و شمال غرب کشور به دلیل دارا بودن ظرفیت‌های شناخته شده آن در حوزه گردشگری تغییر مسیر داده است و در جلسه هفته قبل مدیران ستادی و مدیران کل میراث فرهنگی برنامه‌ ریزی افزایش تمرکز بر این حوزه اعلام شد.
 مدیر کل میراث فرهنگی همدان گفت: هر سازمان و بنگاه اقتصادی که به دنبال تحقق اهداق توسعه‌ای و آینده نگر است باید آموزش را سرلوحه تحقق اهداف قرار دهد که در حوزه گردشگری هم اکنون برای نخستین بعد از برگزاری رویداد ۲۰۱۸ در استان همدان که رخدادی بین‌الملی بود و فرا ملی بود در همدان این هدف به واقعیت رسیده است و بهره‌برداری از مرکز آموزش هتلداری آنرا محقق خواهد کرد.
 مالمیر افزود: آموزش در آغاز و حین کار برای هر مجموعه ای ضروری و جدای ناپذیر است ؛ فنی و حرفه‌ای و میراث فرهنگی هم با درک صحیح از  این موضوع در حوزه هتلداری در همدان همکاری تعاملی و مشترکی را آغاز خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.