نیمه دوم سال جاری آغاز شده است و Xiaomi، vivo، Lenovo و سامسونگ، همه دستگاه‌های جدید تلفن همراه معرفی کرده‌اند تا شروع دوره‌ای بسیار هیجان انگیزی را داشته باشیم.

گوشی‌های جدید منتشر شده در این هفته +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، نیمه دوم سال جاری آغاز شده است و Xiaomi، vivo، Lenovo و سامسونگ همه دستگاه های جدید تلفن همراه را معرفی کرده اند تا شروع دوره ای بسیار هیجان انگیزی را داشته باشیم.

در روز سه شنبه پیش، دو رویداد مختلف در چین برگزار شد؛ ویو iQOO Neo خود را با Snapdragon 845 معرفی کرد، این گوشی هوشمند دارای ویژگی‌های زیاد مشابهی با برادر بزرگ خود است، اما دارای قیمت پایین تر حدود 250 دلار خواهد بود.

این گوشی FlashCharge را به طور منظم در vivo در 22.5W می رساند، دارای 8 گیگ رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی می باشد، اما در iQOO هیولا رم 12 و حافظه داخلی 256 گیگابایتی را می بینیم.

از آنجا که این گوشی هوشمند احتمالا در چین باقی می ماند، Vivo Z1 Pro را برای همه کاربران به احتمال قوی منتشر خواهد کرد، این شرکت می‌گوید Z-moniker نسل بعدی سری Z است که یکی از پر طرفدار ترین محصولات این شرکت است و این دستگاه بهبود یافته Vivo Z5x خواهد بود، از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به دوربین سلفی 32 MP و چیپ ست Snapdragon 712 با پردازنده کمی سریع تر نسبت به نسل قبل اشاره کرد.

هفته گذشته Xiaomi گفت که یک سری CC جدید در حال پیوستن به نمونه کارهای این شرکت است و این یکی از اولین اعضای ما به نام های Mi CC9 و Mi CC9e خواهد بود، در مورد دوربین، آن ها یک لنز اصلی 48 MP و دوربین سلفی 32 MP snapper خواهند داشت.

Lenovo در حال حاضر Z6 Pro را با Snapdragon 855 و Z6 Youth را به فروش می رساند، بنابراین نیازی طبیعی برای وجود یک گوشی میان آن ها وجود دارد و ضمن اینکه Lenovo Z6 در روز پنجشنبه معرفی شد.

آنها دارای ظاهر مشابهی هستند، اما تفاوت در داخل آنان است، لنوو جدید با دوربین 24 مگاپیکسلی اصلی، 8 گیگابایت رم و Snapdragon 730 SoC جدید عرضه می شود.

یکی از دستگاههایی که کاملا مطمئن هستیم خارج از چین هم در دسترس است، (Galaxy Tab A 8.0 (2019 است. پشت نام این تبلت مقرون به صرفه Snapdragon 429 و 2 گیگابایت رم پنهان شده است، دیگر دکمه ای در جلوی این دستگاه وجود ندارد، فقط یک قاب بزرگ برای نگه داشتن آن در حالت افقی یا عمودی تشکیل شده است.

سامسونگ گلکسی (Tab A 8.0 (2019 را با 2 ماه خدمات رایگان و سه ماهه Spotify Premium ارائه می‌دهد بنابراین می‌توانید فیلم‌ها و امکانات این سرویس‌ها را رایگان، بدون آگهی و مزاحمت تماشا کنید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.