همدان- نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش امکانات آموزشی در ایران و دنیا هیچ زمانی جایگزین مناسبی برای کتاب نبوده و نخواهد بود

 کتاب جایگزینی ندارد
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حمید رضا حاجی بابابی شب گذشته در نشست تخصصی کتاب رضوی در همدان، اظهار کرد: هر چقدر امکانات آموزشی مختلف در دنیا وکشور وجود داشته باشند؛ هیچ یک جایگزین مناسبی برای کتاب نیست، کتاب جایگاه خودش را در حوزه نشر و مطالعه دارد.
وی افزود: نقش کتاب در تربیت نقش بی بدیلی است مخصوصا اگر کتاب توسط خبرگان انتخاب شود وبه عنوان دوست در اختیار فرزندان قرارگیرد. 
نماینده مردم همدان درمجلس شورای اسلامی افزود: تاکنون به دلیل کمبود امکانات نتوانسته‌ایم در حدود 3 هزار کلاس ابتدایی کشور کتابخانه کلاسی دایر کنیم تا دانش‌آموزان خود متولی کتابداری شوند و کتاب‌ها به نوبت به دست دانش‌آموزان برسد و مطالعه غیردرسی در دوران تحصیل جایگاه واقعی خودش را در بین دانش‌آموزان کسب کند.
حاجی بابابی با یادآوری اینکه دوران تحصیل ابتدایی از دوران تاثیر گذار تحصیل برای دانش آموزان است، اظهار کرد: اگر کودکان و دانش آموزان را ابتدا با قران و سپس با کتاب هدایت کنیم بهترین بنیان را در آموزش  و زندگی آنها گذاشته‌ایم. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.