گیلان- سرپرست استانداری گیلان گفت: تالاب استیل عباس آباد یک فرصت بی نظیر و بسیار مهم در شهرستان آستارا است.

تالاب استیل عباس آباد یک فرصت بی نظیر در آستارا

به گزارش قدس آنلاین به نقل از استانداری گیلان ، «ارسلان زارع» در شورای اداری شهرستان مرزی بندر آستارا که با حضور برخی مدیران استانی و معاونین تعدادی از ادارات کل استان گیلان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: مدیران باید با اولویت بندی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند.

وی با بیان اینکه تصمیمات و مصوبات این جلسات باید با جدیدیت پیگیری شود، ادامه داد: در این سفر بازدید هایی انجام شد که از نزدیک و در حضور مدیران مرتبط، مسایل و موانع پروژه ها بررسی گردید و راهکارهای لازم ارائه شد.

وی با اشاره به اینکه باید موانع مرتبط با احداث سد ملاهادی و آب آشامیدنی آستارا مرتفع شود افزود: مشکلات موجود در بخش های فاضلاب و بیمارستان آستارا غیر قابل توجیه است.

زارع در بخش دیگر سخنان خود بر تسریع لایروبی اسکله آستارا تأکید کرد و گفت: اعتبارات لازم برای تجهیز بخشی از پروژه بزرگ آمفی تئاتر ۷۵۰ نفری ارشاد آستارا اختصاص می یابد.

وی تالاب استیل عباس آباد را یک فرصت در شهرستان دانست و تصریح کرد: می توان با استفاده از توان بخش خصوصی با حفظ الزامات محیط زیست و ارتقای چشم انداز آن گام های بزرگی برداشت.

سرپرست استانداری گیلان با اشاره به اینکه در حوزه ورزش، سهم اعتباری بسیار خوبی را داریم، خاطرنشان کرد: با بهره مندی از این اعتبارات، پروژه های ورزشی شهرستان تقویت می شود.

وی تعریض جاده آستارا – اردبیل را از الزامات و مطالبات مرم برشمرد و افزود: باید همه زیرساخت های مرتبط در شهرستان فراهم شود.

وی با بیان اینکه احداث سیلوهای غلات و انبارهای منطقه ویژه اقتصادی بندر پیشرفت خوبی داشته است، تصریح کرد: باید منطقه ویژه اقتصادی آستارا فعال شود تا تأثیرات آن را در رونق اقتصادی شهرستان شاهد باشیم.

به گزارش قدس آنلاین ، سرپرست استانداری گیلان در بدو ورود به آستارا از منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا، مجتمع بزرگ آمفی تئاتر ارشاد، تعریض جاده آستارا – اردبیل، طرح توسعه تالاب استیل عباس آباد، محوطه گمرک، مرز زمینی، پایانه و پل مرزی آستارا بازدید کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.