رشت - سرپرست استانداری گیلان از تولیدکنندگان و صادرکنندگان خواست با توجه به شرایط اقتصادی کشور، بیش از پیش و با حمیتی بیشتر، برای حفظ منافع ملی بکوشند.

فعالان اقتصادی با حمایت بیشتری برای منافع ملی بکوشند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از استانداری گیلان ،ارسلان زارع در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی که با حضور فعالان حوزه تولید، صنعت و کشاورزی گیلان در استانداری برگزار شد، فعالان بخش خصوصی عرصه های تولید، صادرات و خدمات را رکن اساسی توسعه استان عنوان و تصریح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی از فعالان همه بخش های اقتصادی اعم از صنعت، کشاورزی، تجارت و بازرگانی حمایت و پشتیبانی کنند و در تسهیل امور آنان بیش از پیش کوشا باشند.

زارع افزود: علاوه بر اولویت های گذشته صنعت استان، می توان با سرمایه گذاری در بخش انرژی های تجدید پذیر و نو به عنوان اولویتی مهم برای استانمان حسب ضرورت توجه بیشتری به حفظ محیط زیست کرد و در راستای توسعه پایدار استان گام برداشت.

سرپرست استانداری گیلان بر لزوم تهیه و تدوین بانک اطلاعاتی زمین در استان در جهت سهولت بخشی به فرایند سرمایه گذاری های بخش خصوصی در استان تاکید کرد و یادآور شد: ارائه اطلاعات دقیق از اراضی موجود و مناسب فعالیت های اقتصادی در استان و کاربری آنها می تواند بخشی از انتظارت علاقمندان به سرمایه گذاری در استان را برآورده سارد.

وی با اشاره به اینکه گیلان استانی پیشتاز در تهیه سند آمایش سرزمین بوده، تاکید کرد: باید از محتوای این سند و بانک اطلاعاتی به خوبی بهره مند شد و آن را مبنای فعالیت ها قرار داد.

زارع از تولیدکنندگان و صادرکنندگان گیلان خواست تا با وجود مشکلات ناشی از تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران، با حمیت همیشگی در راستای منافع ملی بیش از پیش کوشا و موثر باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.