پنجمین بازیکن برتر فوتسال جهان گفت: در پنالتی حساس بازی با اوگرا یوگورسک روسیه و در زمانی که در سالن صدا به‌صدا نمی‌رسید امام رضا(ع) صدایم را شنید.

 زمانی که صدا به‌صدا نمی‌رسید امام رضا(ع) صدایم را شنید

به گزارش قدس آنلاین، در میان ورزشکاران ارتباطات معنوی جایگاه ویژه‌ای دارد، از حسین رضازاده و فریادهای یاابوالفضل‌اش تا یا امام رضا(ع) حک شده روی پیراهن بازیکنان فوتبال همه به نحوی تلاش دارند در طول مسیر ارادت خود را به ائمه نشان دهند.

حسین طیبی بازیکن مشهدی تیم ملی فوتسال کشورمان نیز از این قاعده مستثنی نیست، کافی است در فضای مجازی صفحه این ورزشکار را دنبال کنید تا متوجه علاقه او به امام رضا(ع) شوید.

شاید کمتر کسی باشد که فوتسال را پیگیری کند و سومی تیم غیرت در لیگ قهرمانان فوتسال اروپا را با حضور حسین طیبی به یاد نداشته باشد.

در این دیدار تیم‌های غیرت قزاقستان و اوگرا یوگورسک روسیه به مصاف یکدیگر رفتند، حسین طیبی گل سوم تیم فوتسال غیرت را در جریان بازی به ثمر رساند تا در نهایت بازی با نتیجه تساوی ۵ بر ۵ به ضربات پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی نیز طیبی پنالتی دوم غیرت را تبدیل به گل کرد تا تیمش با نتیجه ۳ بر ۲ برنده این دیدار شود.

اما روایت حسین طیبی از ضربه پنالتی‌اش کمی متفاوت‌تر از آن چیزی است که همه به چشم دیدیم او پیش از آنکه ضربه را به توپ بزند مکث کرد که موجب تذکر داور به او شد.

حسین طیبی درخصوص این دیدار و اتفاقات آخر بازی گفت: یکی از خاطرات خوب من در زندگی این صحنه بود که هیچ‌گاه از یاد نخواهم برد.

ملی پوش مشهدی تیم فوتسال کشورمان ادامه داد: چند ثانیه سرم را پایین انداختم، فشار زیادی روی من بود ما به عنوان میزبان در کشور قزاقستان بازی می‌کردیم و حساسیت بازی به‌شدت زیاد بود، ضربه پنالتی من باید گل می‌شد تا شرایط متفاوتی بربازی حاکم شود.

وی با تاکید براینکه جو سنگینی حاکم بر سالن بود، تصریح کرد: سرم را پایین انداختم زیر لب زمزمه کردم «یا امام رضا(ع) کمکم تا بتوانم این توپ را وارد دروازه کنم تنها تو می‌توانی در این شرایط مرا یاری کنی»، هنوز هم به یاد آن لحظه می‌افتم منقلب می‌شوم.

طیبی خاطرنشان کرد: درست در لحظه‌ای که صدا به‌صدا نمی‌رسید، امام رضا(ع) صدایم را شنید، دوستان من می‌دانند من ارادت خاصی به امام رضا(ع) دارم اگر ۱۰ روز مشهد باشم ۹ روز را به زیارت می‌روم.

وی ادامه داد: زمانی که ایران نیستم تنها دلتنگی و غصه خوردن برایم می‌ماند، در تمام موفقیت‌های من رد پای امام رضا(ع) وجود دارد و همیشه سعی کردم به ایشان متوسل شوم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.