البرز- معاون بهداشتی دانشگاه از پایان موفقیت آمیز بسیج ملی کنترل فشار خون در البرز و مشارکت بیش از ۸۵۵ هزار نفر در استان خبر داد.

مشارکت ۸۵۵ هزار نفری البرزی‌ها در بسیج ملی کنترل فشار خون

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی البرز، دکتر شهاب مستوفی با بیان اینکه "طرح بسیج ملی کنترل فشار خون"  از تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه  آغاز  و تا ۱۷ تیر ماه ادامه داشت  اظهار کرد : خوشبختانه طرح ملی کنترل فشار خون  به همت  مردم و با همکاری مسئولین استانی در بخش های مختلف  با موفقیت  به پایان رسید .

وی افزود: در زمینه غربالگری و آموزش مراقبت های فشار خون همکاران در پایگاه های ثابت و سیار سنجش فشار خون بسیار قوی عمل کردند و نتیجه به دست آمده حاکی از تلاش تیم بهداشتی و درمانی در استان است.

معاون بهداشتی دانشگاه با اشاره به اینکه گروه هدف در این طرح افراد بالای ۳۰ سال، مادران باردار و بیماران کلیوی بوده است گفت: بسیج ملی کنترل فشار خون با غربالگری ۳۳ درصد بیش از اهداف تعیین شده در استان با موفقیت به پایان رسید.

دکتر مستوفی  از سنجش و ثبت فشار خون بیش از ۸۵۵ نفردر استان خبر داد و تصریح کرد:  این نتیجه علاوه بر استقبال بی نظیر هم استانی های ارجمند، مرهون تلاش های شبانه روزی تمام همکاران مجموعه دانشگاه بوده است.

وی در پایان افزود: نتایج این طرح طی مراسمی  با حضور فعالان عرصه ی سلامت  در بسیج ملی کنترل فشار خون  تشریح خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.