مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان اعلام کرد: وقوع زلزله در حوالی مسجدسلیمان، خسارتی به واحدهای عملیاتی و تأسیسات نفت و گاز این شرکت وارد نکرده است و فعالیت‌های عملیاتی بدون وقفه ادامه دارد.

فعالیت تأسیسات نفت و گاز مسجد سلیمان ادامه دارد/ترک خوردن دیوار خانه‌های روستایی

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، زلزله ۵.۷ ریشتری، استان خوزستان، حوالی مسجدسلیمان را لرزاند که محل اصلی زلزله، منطقه گلگیر در نزدیکی هفتکل اعلام شده است.

در این باره قباد ناصری - مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان - وضعیت منطقه مسجد سلیمان را اینگون توضیح داد: زلزله نسبتاً شدیدی را در استان خوزستان شاهد بودیم که اگرچه خوشبختانه تأسیسات این شرکت آسیبی ندیده‌اند، اما این رویداد خسارت‌هایی را در تعدادی از منازل مسکونی سازمانی مسجدسلیمان که قدمت زیادی دارند، برجای گذاشته است.

وی با بیان این‌که همچنین بیمارستان شرکت نفت در این شهرستان نیز خسارت‌هایی دیده است، اظهار کرد: خسارت‌های وارده به ساختمان‌های مسکونی، هیچ تلفات جانی نداشته است.

شرکت بهره‌برداری نفت‌وگاز مسجد سلیمان در گستره سه استان ایران (ایلام، خوزستان و چهارمحال و بختیاری) فعالیت می‌کند و ۱۱ واحد بهره‌برداری، چهار ایستگاه تقویت و تزریق گاز و چهار کارخانه نمکزدایی را در دایره عملیاتی خود دارد.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر نیز با ارائه جزئیاتی از این زلزله از ترک خوردن دیوارهای برخی منازل در مناطق روستایی مسجد سلیمان خبر داد.

مرتضی سلیمی در این باره اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش ‌های دریافتی زمین لرزه ٥.٧ ریشتری که در عمق ١٧ کیلومتری در مسجد سلیمان استان خوزستان اتفاق افتاد، تا کنون در شهرهای مسجد سلیمان، باغملک، ایذه و هفتگل بدون صدمات جانی و خسارات مالی بوده است.

وی ادامه داد: در مناطق روستایی مسجدسلیمان برخی از منازل دچار ترک خوردگی شده‌اند و در محور های فرعی شهرستان مسجد سلیمان کوه به صورت محدودی ریزش کرده است.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با بیان اینکه این زلزله در کهگیوله و بویر احمد و چهارمحال و بختیاری و بوشهر احساس شده است گفت: در روستاهای کلته بهمئی و سرآسیاب استان کهگیوله و بویر احمد برخی یوار برخی منازل دچار ترک خوردگی جزئی شده و زلزله در چهارمحال و بختیاری و بوشهر نیز بدون صدمات جانی بوده است.

به گفته وی بالگردهایی جهت ازریابی به مناطق متاثر اعزام شدند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.