بازار بازی با پشتیبانی از کنترل کننده‌ها در حال رشد است، Android TV، کنسول Nvidia Shield و دیگر سیستم‌ها با پشتیبانی از گیمپد در خط مقدم قرار دارند و جذابیت بیشتری را در اختیار بازیکن قرار می‌دهند.

10 بازی برتر با پشتیبانی از Gamepad برای اندروید +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، با گیمپدها و کنترل کننده‌های بلوتوث، بازی‌ها را در دستگاه های تلفن همراه خود راحت‌تر و البته جذاب‌تر از گذشته می‌توانید بازی کنید، در اینجا بهترین بازی ها با پشتیبانی از گیم پد برای اندروید را معرفی می‌کنیم.

لطفا توجه داشته باشید که برخی از بازی های قدیمی تر با پشتیبانی عالی از کنترل کننده مانند Star Wars: KOTOR و داستان Bard وجود دارد. با این حال، بسیاری از این بازیهای کنترلر قدیمی در این سالها به روز نشده و نمی‌توانیم تضمین کنیم که آنها با کنترلرهای جدیدتر، نسخه‌های جدیدتر Android یا دستگاههای جدیدتر کار خواهند کرد.

 شما می‌توانید اگر این بازی‌ها را دارید با گیمپدهای جدید امتحان کنید.

1. Bridge Constructor Portal

قیمت: رایگان / نسخه پیشرفته 4.99 دلار

Bridge Constructor Portal یک بازی متقاطع بین سری Constructor محبوب و حق رأی پورتال PC است. مکانیک بازی بیشتر ساخت پل‌ها است، شما پل ها را با مواد مختلف می‌سازید تا از یک سطح به سطح دیگر برسید.

پورتال ها برای ایجاد ویژگی های ساده تر (و یا سخت تر) و همچنین از شخصیت های محبوب مانند GLaDOS در آن وجود دارد، این یک بازی سرگرم کننده پازلی و یکی از چند بازی با پشتیبانی از گیمپد است، شما همچنین دستاوردهای Google Play Games و پشتیبانی از تبلت را دریافت می‌کنید. این بازی با 4.99 دلار در نسخه پیشرفته و بدون تبلیغات در برنامه اجرا می‌شود.

2. Crashlands

قیمت: 4.99 دلار

Crashlands یکی از بهترین بازی‌های موجود با پشتیبانی از گیم پد است، شما به عنوان یک راننده کامیون بازی می‌کنید، یک سری از وقایع ناگوار شما را بر روی یک سیاره بیگانه فرود می‌آورد، هدف این است که با مبارزه در این سیاره جان خود را نجات دهید و از آن فرار کنید. همچنین یک مجموعه داستانی با یک پسر بد نیز در بازی وجود دارد. بیش از 500 آیتم برای ساخت و ساز، مدیریت موجودی خود ، و ویژگی های مبارزه ساده وجود دارد.

این بازی همچنین از فضای موجود در cloud نیز پشتیبانی می‌کند و بدان معنی است که می‌توانید در چندین دستگاه و حتی در کامپیوتر بازی کنید. قیمت این بازی جذاب 4.99 دلار بدون احتساب خرید درون برنامه‌ای است.

3. Crossy Road

قیمت: رایگان

Crossy Road یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایل تاکنون بوده و همچنین دارای کنترل کننده MFI  است.

این بازی تقریباً همان نسخه موبایلی Frogger است، شما مرغ را در جاده‌ها و سایر موانع حرکت می‌دهید، در حالی که باید مراقب اتومبیل‌ها و یا سقوط در آب باشید.

این یک بازی ساده با گرافیک‌های سرگرم کننده و گیم پلی آسان است، این بازی رایگان بوده، اما خرید در برنامه عمدتاً برای شخصیت‌های اضافی است و از Android TV پشتیبانی می‌کند.

4. Evoland 2

قیمت: $ 7.99

Evoland یکی از منحصر به فردترین بازی‌های رایانه‌ای در تلفن همراه است. در این بازی هیچ سبک خاصی را استفاده نمی‌کنید. Evoland 2، آخرین بازی در این سری، با استفاده از platformer، wrestler، تیراندازی، کارت تجاری و سبک RPG است.

بازی همچنین گرافیک خود را کاملا تغییر می دهد تا سبک بازی را با شما مطابقت دهد و این باعث می‌شود آن را یکی از تجارب منحصر به فرد در تلفن همراه کند.

توسعه دهندگان پشتیبانی بسیاری از انواع کنترل کننده‌های بلوتوث و همچنین پشتیبانی از Nvidia Shield را فراهم کرده‌اند. اولین نسخه Evoland نیز بسیار خوب است و از کنترلرهای سخت‌افزاری پشتیبانی می‌کند.

5. Horizon Chase

قیمت: رایگان / نسخه پیشرفته 2.99 دلار

Horizon Chase یک بازی مسابقه سبک یکپارچه سازی با سیستم عامل اندروید است، در این بازی تقریبا 100 آهنگ همراه با انواع اتومبیل خواهید داشت.

شما همچنین فضای Cloud ، ارتقای ماشین، حداقل ده رویداد مختلف و برخی از برجسته ترین کنترل کننده‌هایی را که تا به حال دیده‌اید، دریافت می‌کنید.

شما می‌توانید این بازی را با Android TV، دستگاههای Nvidia Shield، پدهای بازی MFi، OUYA و بسیاری از دستگاه های دیگر استفاده و نسخه پیشرفته را با 2.99 دلار خریداری کنید. این بازی همراه با Riptide GP Renegade نشان دهنده دو بازی برتر مسابقه ای با پشتیبانی از گیمپد هستند.

6. Human: Fall Flat

قیمت: 4.99 دلار

Human: Fall Flat ،یک platformer پازل عجیب و غریب با بسیاری از سرگرم کننده‌ها است. شما می توانید اساساً همه چیز را در دنیای بازی برای پیشرفت کردن بدست آورید.

این بازی شامل ده سطح با مسیرهای متعدد است، علاوه بر این، بازی شامل تنظیمات شخصیت، چند نفره محلی و چند نفره آنلاین است.

می توانید صعود، پرش، را تقریبا در تمام سطوح بازی اجرا کنید، بازی دارای گرافیک جذاب و گیم پلی خوبی است، این بازی با قیمت 4.99 دلار منتشر شده و بدون تبلیغات در برنامه اجرا می شود.

7. Minecraft

قیمت: 6.99 دلار با خرید درون برنامه

Minecraft یکی از محبوب ترین بازی ها در بین گیمرها است، این بازی شما را به یک دنیای تصادفی می‌برد که چالش‌ها و اتفاقات جالبی را سر راهتان قرار می‌دهد.

می توانید به ساخت معادن و مزرعه بپردازید، به روز رسانی‌ها در سال 2017 بازی را با همتایان کنسول و PC هماهنگ کرد، این بدان معنی است که  می‌توانید بازی را شروع و سپس ادامه آن را به طور کامل در سیستم دیگری بازی کنید.

قیمت این بازی 6.99 دلار است. خرید در برنامه ویژگی‌های زیبایی شناسی اختیاری مانند رنگ پوست، شخصیت ها و ... را اضافه می‌کند.

8. Oddmar

قیمت: رایگان / نسخه پیشرفته 4.99 دلار

Oddmar یک platformer جدیدتر از توسعه دهندگان لئو Fortune است، این یک بازی با سبک platformer داستانی ، گرافیک خشن و مراحل ساده است.

شما به عنوان یک وکیل خجالت زده به دنبال بازگشت به دوران اقتدار هستید، این بازی دارای 24 سطح، آیتم های مختلف قدرت و پشتیبانی آفلاین پس از دانلود اولیه است. همچنین Google Play Games ،Cloud دستاوردهای خود را ذخیره می‌کند. این بازی یک نسخه آزمایشی آزاد و یک برچسب قیمت 4.99 دلاری را برای بازی دارد. البته، از گیمپد نیز پشتیبانی می‌کند.

9. Portal Knights

قیمت: $ 4.99

Portal Knights یکی دیگر از بازی‌های ماجراجویی است، این بازی در اواخر سال 2017 راه اندازی شده است.

این بازی دارای گیم پلی اکشن ماجراجویی، مبارزه ای، پیشرفت سطح RPG، رویدادهای تصادفی و پشتیبانی از گیمپد است. بازی از گرافیک خوبی هم برخوردار است، این بازی زیبا یا قیمت 4.99 دلار با برخی از خرید های اختیاری در برنامه عرضه شده است.

10. Riptide GP series

قیمت: 0.99 دلار

Riptide GP  یک بازی مسابقه‌ای است که در اسکی جت انجام می‌شود. هدف شما این است که با حریفان خود رقابت کنید، مسیر را به سرعت هر چه بیشتر طی کنید و به خط پایان برسید. بازی‌ها به طور مداوم پیچیده‌تر و بهتر می‌شوند و با پیشروی بیشتر مراحل بازی نیز سخت تر می شوند. خوشبختانه، قیمت بازی ارزان است و می‌توانید از بازی لذت ببرید، ضمن اینکه تمام نسخه‌های بازی دارای پشتیبانی از Gamepad هستند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.