رئیس‌جمهور آمریکا از رسانه‌های اجتماعی توییتر و فیس‌بوک برای حضور در نشست کاخ سفید دعوت نکرده است.

توییتر و فیس‌بوک به نشست رسانه‌های اجتماعی کاخ سفید دعوت نشدند

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین ، قرار است روز پنجشنبه این هفته یک نشست در حوزه رسانه‌های اجتماعی در کاخ سفید برگزار شود؛ اما به نظر می‌رسد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از رسانه‌های اجتماعی «فیس بوک» و «توییتر» برای حضور در این نشست دعوت نکرده است. تعدادی از منابع آگاه اعلام کردند این دو رسانه اجتماعی به نشست کاخ سفید دعوت نشده اند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که در این نشست قرار است در خصوص مسائل مربوط به رسانه‌های اجتماعی در دنیای امروز صحبت شود. کاخ سفید هنوز فهرست شرکت‌ها و رسانه‌هایی که قرار است در این نشست حضور یابند را منتشر نکرده است.

دونالد ترامپ تاکنون بارها بدون ارائه هیچگونه مدرکی توییتر و گوگل را به داشتن رفتاری جانبدارانه در قبال محافظه کاران متهم کرده است. وی به تازگی هم با جک دورسی، بنیان‌گذار و مدیر عامل شرکت توییتر و سوندار پیچای، مدیرعامل اجرایی گوگل ملاقات کرده و انتقاد خود از آن‌ها را به گوششان رسانده است. رئیس جمهور آمریکا چندی پیش اعلام کرده بود باید از شرکت‌هایی مثل گوگل و فیس بوک شکایت کند و احتمالا این کار را خواهد کرد.

دونالد ترامپ همچنین اعلام کرد توییتر با محدود کردن دنبال کننده‌های او، رساندن پیامهایش به مخاطبان را بسیار دشوار کرده است.

رئیس جمهور آمریکا تاکنون بارها به دلیل از دست دادن فالورهایش در حساب توییتر از جک دورسی انتقاد کرده است. این در حالی است که بنیانگذار توییتر علت کاهش تعداد فالورهای دونالد ترامپ را حذف ربات‌ها از این شبکه اجتماعی عنوان کرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.