معاون مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان رضوی گفت: اگرچه بنای ما براین بود که طبق پیش بینی هواشناسی مبنی بر افزایش دما این طرح را تمدید کنیم اما چون از وزارت کشور نامه ای مبنی بر برگشت ساعات کاری ارائه شد چاره ای جز اجرای آن نداشتیم.

دستور وزارت کشور برای تغییر ساعت کار ادارات خراسان رضوی/ گزارشهایی ازنارضایتی ارباب رجوع داشتیم

کوکب موسوی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: تغییر ساعات کار ادارات بر اساس دستور وزیرکشور بود.

وی تصریح کرد: در نامه ای که از معاونت توسعه منابع وزارت کشور برای استان خراسان رضوی ارسال شد اعلام گردید که  به منظور رضایتمندی ارباب رجوع از 17 تیر ماه روال کار ادارات به روند عادی برگردد.

موسوی با بیان اینکه در طول این دو هفته گزارش هایی مبنی بر نارضایتی ارباب رجوع ها از برخی دستگاه ها در خدمت رسانی به استانداری ارائه شد، افزود: هیئت وزیران خرداد ماه سال گذشته درباره تغییر ساعات کاری ادارات در تابستان 97طرحی را برای چهار استان به تصویب رسانده بود و در تیرماه همان سال نیز این مصوبه اصلاح شد و عبارت "استان های خوزستان، بوشهر، هرمزگان و سیستان بلوچستان"  به عبارت به تمامی استان ها تغییر پیدا کرد،  به استناد این مصوبه تغییر ساعات اداری امسال در استان انجام شد.

موسوی افزود: ولی وزارت کشور در نامه ای در تاریخ 15تیرماه سال جاری ارسال کرد اینگونه عنوان میکند ، که به منظور تسهیل در ارائه خدمات رسانی دستگاه های خراسان رضوی وپاسخگویی و  رضایتمندی  ارباب رجوع و همچنین اجرای صحیح قانون بویژه ماده 87 قانون خدمات کشوری و تبصره های ذیل آن و اجتناب از اقدامات فاقد مجوز  از دوشنبه مورخ 17تیرماه 98 ساعت کاری به رویه قبلی بازگردد.

وی تصریح کرد: اگرچه بنای ما براین بود که طبق پیش بینی هواشناسی مبنی بر افزایش دما این طرح را تمدید کنیم اما به دلیل ارسال نامه  وزارت کشور  چاره ای نداشتیم و ساعات کار ادارات را به حال قبل بازگرداندیم . 

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.