به تازگی، با توجه به لیست FCC برخی از جزئیات در مورد شارژر بی‌سیم Galaxy Note10 و Galaxy Watch 2 سامسونگ را دریافت کردیم.

اطلاعات جدید دربارۀ شارژر بی‌سیم «Galaxy Note 10»

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، به تازگی، ما با توجه به لیست FCC برخی از جزئیات در مورد شارژر بی سیم Galaxy Note10 و Galaxy Watch 2 سامسونگ را دریافت کردیم. Roland Quandt مدعی است که شارژر بیسیم این پرچمدار سامسونگ در واقع با توان 20 وات عرضه خواهد شد.

در مقایسه با خروجی 10W-15W در حال حاضر شارژر بی سیم سامسونگ امکان افزایش قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت، کویل بی سیم جدید به ظاهر با شماره مدل EP-N5200 همراه است که قبلا در فهرست قبلی FCC آمده بود، و پس از آن EP-P5200 که با خط گوشی‌های سری S10 عرضه شده است.

یک تصویر از غرفه سامسونگ نیز منتشر شد که، جزئیات شارژ بی سیم از تلفن به wearables نیز با سرعت 20W خواهد بود، سامسونگ در حال برنامه ریزی برای اجرای آن در برخی از نقاط در آینده نزدیک است.

در طول MWC شانگهای، سامسونگ یک راه حل 45W PD را ارائه داد که با شایعات قبلی از خط Note جدید که از سرعت شارژ سریعتر سیمی پشتیبانی می‌کند، هماهنگ شده است.

ما می دانیم که Galaxy Note10 حداقل در دو سایز با نسخه معمولی 6.4 اینچی و بزرگتر 6.7 اینچی Note10 + همراه با یک نسخه 5G خواهد داشت، اطلاعات به بیرون درز کرده نشان داده اند که سامسونگ از یک طراحی سوراخ پانچ Infinity-O استفاده می‌کند، اما این بار در اطراف گوشی نبوده و در وسط بالای گوشی در زیر قاب های باریک این گوشی قرار می گیرد.

ویژگی های دیگر انتظار می رود که با خط جدید Note شامل ایجاد تکنولوژی صدا بر روی صفحه نمایش، یک دوربین اصلی با سه پایه متغیر دیافراگم با یک حسگر ToF و یک باتری 4170 میلی آمپری همراه باشد.

همانطور که ما نزدیک به تاریخ عرضه در 7 آگوست (16 مرداد) هستیم، مجبوریم بیشتر درباره سری Note جدید سامسونگ بشنویم، بنابراین منتظر اخبار تکمیلی باشید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.