گیلان- رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گیلان گفت: در حال حاضر یکی از دغدغه‌های خانواده‌ها موادمخدر صنعتی و روانگردان‌ها است که عوارض بسیار خطرناک‌تری نسبت به موادمخدر سنتی دارند.

مواد مخدر صنعتی خطرناک تر از مواد مخدر سنتی هستند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پلیس گیلان ،سرهنگ احداله احدی ، با اشاره به تولید و توزیع موادمخدر صنعتی و گرایش افراد از موادمخدر سنتی به صنعتی، اظهار کرد: در حال حاضر یکی از دغدغه‌های خانواده‌ها موادمخدر صنعتی و روانگردان‌ها است که عوارض بسیار خطرناک‌تری نسبت به موادمخدر سنتی دارند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان افزود: هیچ معتادی به نیت معتاد شدن مصرف موادمخدر را شروع نکرده است، بلکه موضوعات مختلف و متفاوتی از جمله کنجکاوی و افسردگی باعث شده شخص اولین تجربه خود را در این خصوص داشته باشد و به مرور زمان در دام این بلای خانماسوز گرفتار شود.

وی با تشریح وظایف پلیس در امر پیشگیری از اعتیاد به عنوان یکی از متولیان مبارزه با موادمخدر گفت: پلیس مثل همیشه در ماموریت‌ها با جدیت وارد عمل می‌شود و از تمام توان خود در این راه استفاده می‌کند.

احدی بیان کرد: آگاهسازی جوانان و نوجوانان به ویژه ورزشکاران، دانشجویان و دانش‌آموزان در بحث موادمخدر باید با به کارگیری شیوه‌های نوین و مطالب جذاب و تاثیرگذار انجام شود و خانواده‌ها نقش اساسی در پیشگیری از اعتیاد فرزندان دارند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گیلان خاطرنشان کرد: در هفته جهانی مبارزه با موادمخدر بیش از ۲۰ کارگاه و نمایشگاه با هدف پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی برای دانشجویان، کارکنان سازمان‌ ها و نهادها در سطح استان برگزار شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.