نماینده خمینی‌شهر در مجلس با اشاره به حضور غیرقانونی ۲۷ بازنشسته شاغل در بنیاد شهید و بیمه دی گفت: کمیسیون اصل ۹۰ بررسی‌های خود را در این باره آغاز کرده و اگر این بنیاد بازنشستگان را برکنار نکند به قوه قضائیه شکایت خواهیم کرد.

پرونده بکارگیری ۲۷ بازنشسته در بنیاد شهید و بیمه دی روی میز کمیسیون اصل ۹۰

قدس آنلاین: سید محمدجواد ابطحی نماینده خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره بکارگیری بازنشستگان در بنیاد شهید و بیمه دی گفت: اسامی این افراد بازنشسته که برخلاف قانون در آنجا شاغل هستند را به کمیسیون اصل ۹۰ داده‌ایم. 

وی با بیان اینکه بنیاد شهید بهتر از نمایندگان مجلس اسامی بازنشستگان شاغل را دارد افزود: کمیسیون اصل ۹۰ بررسی‌های اولیه در این باره و چرایی حضور این ۲۷ بازنشسته در بنیاد شهید را آغاز کرده است. 

نماینده مردم خمینی شهر اظهار داشت: تعداد شاغلین بازنشسته در بنیاد شهید بسیار بیشتر از اسامی در اختیار مجلس است و احتمال اینکه این تعداد بیشتر باشد بسیار زیاد است.

ابطحی گفت: با اقدامات و پیگیری‌های اخیر مجلس، بنیاد شهید چند نفر از بازنشستگان را از کار برکنار کرده است.

وی اظهار داشت: امیدوارم قبل از اینکه اقدامات قاطع کمیسیون اصل ۹۰ در مورد بازنشستگان شاغل بنیاد شهید و بیمه دی انجام شود این بنیاد با اجرای مصوبه قانونی مجلس و منع به کارگیری افراد بازنشسته را اجرا کند. 

ابطحی گفت:‌ متاسفانه این افراد بر خلاف قانون در بنیاد شهید مشغول فعالیت بوده و هستند و اگر اجرای قانون در مورد آنها انجام نشود کار را به هیئت تخلفات اداری و دستگاه قضایی کشانده و از مسیر قوه قضائیه کار را دنبال خواهیم کرد. 

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.