همدان- مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان از افزایش ۲۵ درصدی کرایه های تاکسی در شهر همدان خبر داد و گفت: به طور استثنا در خط آزادگان چون مشکل کاهش درآمد داشتند کرایه ها ۵۰ درصد افزایش یافت.

افزایش ۵۰ درصدی کرایه های تاکسی خط آزادگان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری همدان مدیرمعاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان اظهار کرد: قرار بود قبل از نوروز کرایه تاکسی درهمدان افزایش پیدا کند اما با توجه به اینکه استاندار صلاح ندانست این امر به امسال موکول شد.

میلاد کریمی بیان کرد: امسال در شورای اسلامی شهر افزایش کرایه تاکسی را مصوب کردیم و از آنجا که گفته شد باید درستاد تنظیم بازارنیزمطرح شود، موضوع را به ستاد تنظیم بازاربردیم و بررسی‌های لازم صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه هدف ما دفاع از خطوط و تاکسی‌داران بوده و به همین دلیل پیگیری لازم صورت گرفت گفت: امسال کرایه‌های شهر همدان ۲۰ تا ۲۵ درصد افزایش داشت و همدان تنها شهری بود که این میزان افزایش را شاهد بود.

مدیرمعاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان با بیان اینکه امسال حتی در مرکز کشور تنها ۲۰ درصد کرایه افزایش داشته است گفت: به طور استثنا در خط آزادگان نیز چون مشکل کاهش درآمد داشتند ۵۰ درصد کرایه افزایش یافت.

وی با اشاره به اینکه افزایش کرایه باید مراحل مختلفی را طی کند و رایزنی‌ زیادی صورت گیرد خاطرنشان کرد: کرایه تاکسی با توجه به شاخص نرخ تورم بانک مرکزی افزایش پیدا می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.