خوزستان- مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت: همه تأسیسات فرآورشی و خطوط لوله انتقالی و جریانی این شرکت از زمین لرزه امروز(دوشنبه 17 تیرماه) مسجدسلیمان هیچ گونه آسیبی ندیده و کلیه فعالیت ها در شرایط ایمن انجام می شود.

تأسیسات نفت مسجدسلیمان آسیبی از زلزله ندیدند 

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ،  قباد ناصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان اظهار داشت: به محض وقوع این حادثه ستاد مدیریت بحران این شرکت تشکیل و شرایط کلیه کارخانه ها و خطوط لوله ارزیابی و بررسی شد.


وی افزود: با توجه اینکه کانون این رخداد طبیعی در نزدیکی شهر مسجدسلیمان بوده گروه هایی از کارشناسان HSE به مناطق مختلف از جمله مناطق آلوده به نشت نفت و گاز اعزام تا نسبت به بررسی نشت اقدام نمایند که خوشبختانه شرایط مطلوب و مشکل خاصی مشاهده نشده است.

ناصری گفت: به منظور پیشگیری از وقوع حادثه ، جریان گاز شبکه قدیمی مصرف خانگی ( گاز ترش ) قطع گردیده که حصول اطمینان از ایمن بودن شبکه مجدداً گاز برقرار می شود.


مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با اشاره به اینکه برای کمک به همشهریان آسیب دیده آمادگی کامل وجود دارد ادامه داد: ناوگان خودرویی شامل خودروهای سبک و خودروهای راهسازی این شرکت در وضعیت آماده باش قرار دارند و در صورت نیاز و با درخواست ستاد مدیریت بحران شهرستان در اختیار آن ستاد قرار می گیرند تا به مناطق مورد نیاز اعزام شوند.


وی در خصوص خبرهایی که درباره تخلیه بیمارستان نفت منتشر گردیده اظهار داشت : بیمارستان نفت مسجدسلیمان قدیمی ترین بیمارستان کشور است که در زلزله امروز قسمتی از سقف کاذب بخش اورژانس آن ریزش کرد که بمنظور حفظ سلامت جانی و روانی پرسنل و بیماران این بخش تخلیه و به قسمت دیگری از بیمارستان منتقل شد.


ناصری افزود: خوشبختانه به سایر قسمت های این بیمارستان آسیبی وارد نیامده و هم اکنون نیز در حال ارایه خدمات پزشکی و درمانی به شهروندان می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.