خراسان شمالی- رابط دفتر نمایندگی آستان قدس در اسفراین گفت: به همت دفتر آستان قدس، طی سال گذشته، ۵۰۰ زائر محروم از شهرستان اسفراین برای زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) به مشهد مقدس اعزام شدند.

۵۰۰ زائراولی از اسفراین به مشهد مقدس اعزام شدند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از آستان نیوز، علیرضا حسین آبادی در دیدار مدیران کانون ها و شورای خادمیاری شهرستان اسفراین با امام جمعه این شهرستان که به مناسبت دهه کرامت برگزار شد، گزارشی از عملکرد کانون های خادمیاری اسفراین ارائه کرد و افزود: طی این مدت تعدادی جهیزیه نیز به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال به زوج های مستضعف شهرستان اسفراین از طرف دفتر آستان قدس اهدا شد.

وی همچنین از  توزیع ۶۰۰ سبد غذایی بین کودکانی که دچار اختلال رشد بودند در سطح شهرستان اسفراین خبر داد و گفت: مهم ترین سیاست آستان قدس محرومیت زدایی و ترویج فرهنگ رضوی در جامعه است.

امام جمعه اسفراین نیز در ادامه این جلسه گفت: خوشبختانه با ایجاد کانون های خادمیاری برخی از فعالیت ها از حالت انحصاری خارج شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدیان، اظهارداشت: ️با توسعه و ایجاد این کانون ها در سطح شهرستان های کشور، همه جا تبدیل به یک قدمگاه حضرت شده است.

وی با بیان اینکه کانون های خادمیاری سفره ای است که همه می‌توانند از آن استفاده کنند، افزود: مهم ترین فعالیت کانون های خادمیاری در دهه کرامت خدمت کریمانه به رسم اهل بیت(ع) است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.