قزوین_ سرهنگ مهدی صادق پور گفت: متخصصان قزوینی با حضور در شهرستان نوآباد در قالب گروه های جهادی فعالیت آواربرداری و نقشه کشی را به طور کامل انجام داده اند و هم اکنون در مرحله فندانسیون ریزی قرار دارند.

آغاز مرحله مرمت و احیا واحدهای تخریب شده در نورآباد استان لرستان

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی بسیج سازندگی استان قزوین، سرهنگ مهدی صادق پور در حاشیه بازدید از ارائه خدمت گروه های متخصص جهادی استان قزوین در روستاهای شهرنورآباد اظهار داشت: استان قزوین ذیل طرح جهاد همبستگی عهده دار مرمت و بازسازی ۴۵۰ واحد مسکونی در شهر نورآباد استان لرستان شده است.

وی افزود: در همین راستا، متخصصان قزوینی با حضور در این شهرستان در قالب گروه های جهادی، فعالیت آواربرداری و نقشه کشی را به طور کامل انجام داده اند و در حال حاضر در مرحله فندانسیون قرار دارند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین یادآور شد: طی این هفته، گروه های جهادی بسیج جامعه زنان استان به صورت ویژه و سایر اقشار بسیج نیز طی همین هفته (از ۱۵ تیرماه سالجاری) و در هفته های آینده برای ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی در روستاهای نورآباد حضور خواهند داشت.

صادق پور اضافه کرد: بسته های حمایتی معیشتی نیز بین خانواده ها های سیل زده توزیع می شود که در این مرحله، ۴۰۰ بسته حمایتی بین مردم توزیع گردیده است و این حمایت ها تا رفع کامل مشکلات ادامه دارد.

وی اضافه کرد: در طرح جهاد همبستگی مساجد و محلات در ساخت و یا احیا واحدهای تخریب شده مشارکت خواهند داشت و این طرح با همکاری نواحی مختلف بسیج در استان قزوین در حال پیگیری و اجرا است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.