خراسان شمالی- شهردار بجنورد از اعمال تخفیف ۳۰ درصدی عوارض ساختمانی در این شهر خبر داد و گفت: تمامی عوارض ساختمانی شامل تراکم ،عرصه ورود به محدوده مشمول تخفیف ۳۰ درصد به شرط پرداخت نقدی خواهد شد.

اعمال تخفیف ۳۰ درصدی عوارض ساختمانی در بجنورد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شهرداری بجنورد، روح الله براتیان افزود: تخفیف عوارض ساختمانی شامل (پذیره و تراکم)عوارضات ملکی ( کسری عرصه ) و ارزش معاملاتی کمسیون ماده ۱۰۰ است.

وی افزود: این تخفیفات در مورد جرائم پرداختی کمسیون ماده ۱۰۰،کمسیون ماده ۷۷،نقل و انتقال ،چک های سر رسید نشده، چک های برگشتی و پروندهای توافقی اعمال نخواهد شد.

شهردار بجنورد اظهار داشت: عوارض قبوض نوسازی اعم از بدهی سال های گذشته و حال نیز از ۳۰درصد تخفیف برخوردار خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه تخفیفات برای ادارات، دستگاه هایی اجرایی، بانک و موسسات مالی و اعتباری از تخفیف ۱۰ درصد بهرمند میشوند، افزود: شهروندانی نیز که تاکنون فیش عوارض ساختمانی دریافت نکردند میتوانند با مراجعه به شهرداری دو مناطق و با دریافت فیش حقوقی از این تخفیفات بهرمند شوند.

براتیان تاکید کرد: تاریخ اجرای این تخفیف از ۱۰ تیرماه سال جاری آغاز شده و از این‌ رو شهروندان باید برای استفاده از این تخفیفات در مدت‌زمان یادشده اقدام کنند.

وی یاد آورد شد: شهروندانی که از تاریخ ۱۰تیرماه جاری تا پایان ۹ مرداماه جاری اقدام به پرداخت عوارض خود کنند از تخفیف ۳۰ درصدی و از ۱۰مرداد تا ۹ شهرویورماه تخفیفات ۲۵ درصد و از ۱۰شهرویور تا نهم مهرماه نیز تخفیف ۲۰ درصد اعمال خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.