۱۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲
کد خبر: 662807

خبر محکومیت سرمربی سابق پدیده از سوی کمیته نقل و انتقالات به دلیل شکایت هیئت فوتبال خراسان رضوی بابت عدم پرداخت حق انتقالش به باشگاه ماشین سازی تبریز، با واکنش منفی رضا مهاجری مواجه شد! به همین بهانه به سراغ سرمربی فعلی نساجی مازندران رفتیم تا با وی درباره این ماجرا و آخرین وضعیت نساجی مازندران به گفت‌وگو بپردازیم

در شهر خودم متهم شدم

*با رأی کمیته تعیین وضعیت باید مبلغی را به عنوان جریمه به حساب فدراسیون فوتبال واریز کنید، علت شکایت هیئت فوتبال چه بود؟

من ترجیح می‌دهم در این ارتباط فعلاً حرفی نزنم، اما این اوج بی معرفتی است که در استان خودم به این ترتیب با من رفتار شود. من هیچ معوقه ای بابت انتقالم به ماشین سازی به هیئت فوتبال ندارم و تعجب می‌کنم که چنین ادعایی مطرح شده است اما قطعاً این موضوع را پیگیری خواهم کرد. از طرفی اگر قرار به پرداخت بدهی است چرا کسی پیگیر مطالبات من نیست. اگر قرار به اجرای قانون است یک نفر پیگیر مطالبات من هم بشود شاید پس از این همه سال فعالیت به حقوق خودم دسترسی پیدا کنم.

*اتمام همکاری شما با ماشین سازی تبریز خیلی زود و سریع اتفاق افتاده، تا قبل از عقد قرارداد جدید با نساجی مازندران فرایند تسویه حساب با تیم تبریزی سپری شد؟

هنوز نه. اما مدیران ماشین سازی قول داده‌اند در اسرع وقت این اتفاق رخ بدهد، من با مدیر جدید ماشین سازی که حرف زدم به من اطمینان داد که تسویه حساب انجام شود حالا نمی‌دانم این اتفاق کی و چه زمانی رخ بدهد.

*همزمان با ورود به باشگاه نساجی، در این باشگاه نیز تغییراتی در بخش مدیریت صورت گرفت، البته رضا مهاجری با موضوع تغییر مالکیت باشگاه‌های طرف قراردادش بیگانه نیست اما تصور نمی‌کنید این اتفاق تیم شما را با بحران مواجه کند؟

سرانجام موضوع تغییرات جزو جدانشدنی فوتبال ایران است، اما من و همکارانم و بازیکنانم به فکر موفقیت نساجی مازندران هستیم و تفاوتی نمی‌کند که مالکیت باشگاه در اختیار چه کسی باشد، امیدوارم تغییرات مثبت باشد تا بتوانیم با کمک مدیریت جدید نساجی را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

*برای آماده سازی تیم برنامه اردوی خارجی در نظر دارید یا اینکه برابر توصیه فدراسیون فوتبال سفر خارجی پرهیز می‌کنید؟

بعضی بازیکنان با مشکل خروجی مواجه بودند و این مسئله برنامه ریزی تاکتیکی ما را دچار مشکل می‌کرد ترجیح دادیم به جای سفر به گرجستان اردوی کرمانشاه را در دستور کار قرار بدهیم.

*تمام بازیکنان مورد نیاز خود را برای لیگ جدید به خدمت گرفتید یا همچنان پرونده نقل و انتقالات نساجی باز است؟

ما تا حد بسیار زیادی بازیکنان مورد نیاز خود را جذب کردیم اما به احتمال فراوان یک مدافع وسط هم به جمع ما اضافه خواهد شد. با قاضی و معین عباسیان هم مذاکرات خوبی داشتیم.

*پیش بینی می‌کنید در لیگ سال در چه جایگاهی قرار بگیرید؟

مطمئناً با حمایت هواداران تیم نساجی یکی از تیم‌های مدعی خواهد بود که حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.