البرز- قهرمان البرزی ۸۴- کیلوگرم مسابقات جهانی کاراته کارگری گفت: البرزی ها می توانستند در مسابقات جهانی اسپانیا غوغا به پا کنند اما بدشانسی و مصدومیت تعدادی از ورزشکاران خوب استان را از همراهی تیم ملی محروم کرد.

البرزی‌های بیشتری می توانستند در اسپانیا افتخارآفرینی کنند

بهنام محمدی در گفتگو با قدس آنلاین گفت: بنده و حسین یوسفی نمایندگان استان البرز در مسابقات جهانی کاراته کارگری دراسپانیا بودیم که دو مدال طلا کسب کردیم این در حالی است که استان می توانست حداقل ۵ نماینده در تیم ملی داشته باشد.

وی با اشاره به سطح بالای مسابقات گفت: برخلاف ادعای برخی که مسابقات کارگری را مسابقات آماتور می دانند اما به جرأت می توان گفت مسابقات جهانی همواره از سطح بسیار خوبی برخوردار است و کشورهای مختلف با تمامی ورزشکاران حرفه ای خود وارد رقابت ها می شوند.

محمدی به نقش پررنگ یدالله دودانگه در موفقیت کاراته کارگری اشاره کرد و گفت: تمامی امور انجمن کاراته کارگری استان بر عهده آقای دودانگه است و وی علاوه بر این که به عنوان مربی تیم کارگری البرز فعالیت دارد بارها برای اعزام ها نیز از حساب شخصی خود هزینه کرده اند و به نوعی وظیفه سایر مسئولین را نیز بر دوش کشیده است.

وی مصدومیت را دلیل جدایی خود از دنیای حرفه ای کاراته دانست و گفت: از ۶ سالگی کاراته را شروع کردم اما در سال های اخیر بدلیل مصدومیت و بی مهری برخی از مسئولین و مربیان وقت از دنیای حرفه ای خداحافظی کردم.

قهرمان البرزی مسابقات جهانی کاراته کارگری تصریح کرد: ۴ سال از فعالیت من در یکی از شرکت ها می گذرد و سعی کردم کمی به سر و سامان دادن زندگی شخصی ام بپردازم اما این موضوع هیچ گاه مرا به طور کامل از ورزش دور نکرد و همواره تمرینات خود را زیر نظر مربیان دنبال می کنم تا آمادگی خود را برای مسابقات کارگری حفظ کنم.

محمدی ضمن اشاره به جایگاه البرز در کاراته کارگری کشورگفت: سالی یک بار مسابقات کشوری برگزار می شود که به طور معمول هرساله استان البرز در جایگاه های برتر قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.