امرالله سجادیان گفت: باشگاه‌هایی که تحت نظر هیات فعالیت دارند، برای فعالیت عمومی مجوزی ندارند.

بعید می‌دانم انتخابات هیات تنیس به زودی برگزار شود/ باشگاه‌های هتلی باید مجوز بگیرند
به گزارش قدس آنلاین ؛ امرالله سجادیان ، در خصوص بلاتکلیفی هیات تنیس خراسان رضوی اظهار کرد: تقریبا 10-11 ماه است که سرپرست هیات تنیس استان هستم. پیش از این وعده داده بودند که تکلیف هیات پیش از مرداد ماه مشخص شود، اما به دلیل این که فدراسیون تنیس کشور هم با سرپرست اداره می‌شود، بعید می‌دانم مجمع انتخابی هیات تنیس استان به این زودی برگزار شود. من برای مجمع انتخابی نامزد نشده‌ام.
وی در خصوص برنامه‌های این هیات در حوزه استعدادیابی برای فصل تابستان خاطرنشان کرد: در این خصوص مذاکراتی با اداره کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی داشتیم‌ و منتظر موافقت آنها برای اجاره یک زمین هستیم. هیات تنیس زمینی برای خود ندارد. درآمدی هم نداریم که بتوانیم زمینی اجاره کنیم. سال گذشته مسابقات لیگ استان و آسیایی را در مشهد برگزار کردیم. به دلیل رو باز بودن زمین‌های تنیس، در فصل زمستان فعالیت تنیس به شدت محدود می‌شود. تنها باشگاهی که کورت سر پوشیده دارد، باشگاه سران است. از باشگاه سجاد نیز استقبال خوبی صورت نگرفت. با این وجود سال گذشته، همچون سال جاری مسابقات آدینه به طور مستمر برگزار ‌شد.
سجادیان ادامه داد: قصد داریم با همکاری مستاجر مجموعه زمین‌های تنیس سجاد یک مدرسه تنیس در این مجموعه احداث کنیم تا علاوه بر استعدادیابی در فصل تابستان بتوانیم افراد بااستعدادی که جذب شده‌اند را در این مرکز پرورش دهیم.
سرپرست هیات تنیس خراسان رضوی در خصوص تنیس‌بازان خراسانی حاضر در تیم ملی عنوان کرد: در حال حاضر مهرانه ظهوریان به عنوان تنها نماینده خراسانی تیم ملی محسوب می‌شود. ایمان ابراهیمی‌راد با وجود این که در تیم ملی حضور ندارد، اما به عنوان یک خراسانی نتایج درخشانی کسب کرده است. ایمان ابراهیمی در مسابقات آسیایی عنوان سوم و در مسابقات نخبگان مدال نقره کشوری را از آن خود کرده بود.
سجادیان با بیان برنامه‌های آتی این هیات بیان کرد: مسابقات بانوان کلاس B در باشگاه سران آغاز شده‌است. بیش از 40 ورزشکار در این تورنمت کشوری شرکت خواهندکرد. متاسفانه از خراسان رضوی تعداد محدودی در این مسابقات حضور یافته‌اند. مسابقات رنک استانی را هم در چند روز آتی برگزار خواهیم کرد. مسابقات آدینه نیز هر هفته در باشگاه سجاد برگزار می‌ شود. هزینه مسابقات آدینه در حال حاضر 30 هزار تومان است که با شروع فصل تابستان انتظار داریم استقبال از این مسابقات افزایش یابد. نحوه ثبت‌نام و شرکت در مسابقات آدینه از طریق فضای مجازی اطلاع‌رسانی می‌شود. برگزاری مسابقات جام حذفی و لیگ استانی نیز در دستور کار قرار دارد. با توجه به هزینه برگزاری چنین مسابقاتی، به دنبل توافق با باشگاه‌های خصوصی هستیم تا بتوانیم از میزبانی آن‌ها استفاده کنیم.
وی در خصوص وضعیت باشگاه‌های خصوصی یادآور شد: در مشهد از 10 تا 12 باشگاه خصوصی، فقط 3 باشگاه دارای مجوز هستند. برخی از باشگاه‌های خصوصی مبالغ هنگفتی از خانواده‌ها دریافت می‌کنند. به علاقه‌مندان به این رشته ورزشی پیشنهاد می‌کنیم، پیش از ثبت نام در باشگاه‌های سطح شهر از هیات تنیس استان مشاوره بگیرند.
سرپرست هیات تنیس خراسان رضوی افزود: بازرسی‌‌ها فقط از سوی اداره کل استان باید شکل بگیرد. این باشگاه‌ها شناسایی شده‌ و مشخص شده‌اند. این موارد را به اداره کل استان و حراست آن نیز گفته‌ایم. برخی از باشگاه‌ها در هتل‌ها قرار دارند و مجوزشان نیز تحت نظر هتل مربوطه است. در واقع باشگاه‌هایی که تحت نظر هتل فعالیت می‌کنند، باید فقط به افراد همان هتل خدمات دهند، اما برخی از باشگاه‌ها از مجوز هتل سوء استفاده کرده و جنبه عمومی پیدا کرده‌اند. باشگاه‌ها برای فعالیت عمومی مجوزی ندارند و جهت استفاده عموم، هزینه هنگفتی هم دریافت می‌کنند. این قبیل باشگاه‌ها برای حضور در مسابقات و فعالیت گسترده‌تر باید از هیات استان مجوز بگیرند.
منبع : ایسنا
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.