خراسان شمالی- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از برگزاری شب شعر ملی رضوی با حضور شاعران برجسته کشور به مناسبت ایام دهه کرامت در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد خبرداد.

شب شعر ملی رضوی با حضور شاعران برجسته کشور در خراسان شمالی برگزار می شود

حسین فرخنده در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، افزود: این محفل ادبی از سلسله برنامه های ستاد بزرگداشت دهه کرامت و هفته فرهنگ رضوی است که با همکاری انجمن علمی معلمان زبان و ادبیات فارسی و به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی برگزار می شود.

وی با اشاره به ایام دهه کرامت، اظهار داشت: هدف از برگزاری این شب شعر را بهره گیری از ظرفیت های فرهنگی، تبلیغی و ترویجی و استفاده از ظرفیت های شعر آیینی برای توسعه و ترویج سبک زندگی رضوی با حضور شاعران به نام حوزه شعر و ادب کشور برشمرد. 

وی، همچنین گفت: حضور چهره های ملی شعر و ادب در استان در پویایی حوزه سعر و ادب نقس بسیار موثری دارد.

فرخنده، خاطرنشان کرد: شب شعر ملی رضوی با حضور محمدسعید میرزایی، حسن دلبری، جواد جعفری نسب، هادی منوری و بهزاد پورحاجیان از شاعران برجسته کشور و تعدادی از شاعران این استان برگزار و در این آیین به قرائت اشعار خود می پردازند.

یادآوری می نماید؛ شب شعر ملی رضوی نوزدهم تیرماه جاری ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه با حضور شاعران برجسته کشور و شاعران، هنرمندان و مسئولان استان در تالارمجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.