همزمان با دهه کرامت، جمعی از سفرای کشورهای اروپایی و مسئولان سازمان‌های بین‌المللی مرتبط با پناهندگان با حضور در حرم مطهر رضوی از موزه گنجینه قرآن و نفایس آستان قدس رضوی بازدید کردند.

بازدید جمعی از سفرای کشورهای اروپایی از گنجینه قرآن و نفایس حرم رضوی
به گزارش قدس آنلاین،   ۳۰ نفر از سفرای کشورهای اروپایی و مسئولان سازمان‌های بین‌المللی مرتبط با پناهندگان همزمان با دهه کرامت ضمن تشرف به حرم مطهر رضوی از موزه گنجینه قرآن و نفایس آستان قدس رضوی بازدید کردند.

ایو فرنیس؛ نماینده کمیته کمیسر عالی در سازمان ملل در امور پناهندگان در جمهوری اسلامی ایران در حاشیه این بازدید با بیان اینکه برای دومین مرتبه به مشهد و برای نخستین بار به این حرم مقدس آمده‌ است، اظهار کرد: بنده برای یک مأموریت به مشهد سفر کردم ولی از اینکه شرایط حضور بنده در مشهد و این حرم مقدس را فراهم شده است بسیار خوشحال هستم.
وی با اشاره به اینکه از دیدن این حرم مقدس و آثار قرآنی در موزه گنجینه قرآن و نفایس آستان قدس رضوی حقیقتا شگفت‌زده شده‌ است، گفت: نحوه نگهداری از این آثار کهن، قدیمی و گران‌بها مانند قرآن‌های چند هزار ساله بر روی چوپ، چرم، پوست و پارچه بسیار فوق‌العاده و نشان‌گر این است که این کار به صورت کاملا تخصصی صورت می‌گیرد لذا از این تلاش‌ها قدردانی می‌کنم.
نماینده کمیته کمیسر عالی در سازمان ملل در امور پناهندگان در جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: دوست دارم مجددا در این حرم مقدس حضور پیدا کنم تا بتوانم تجربه‌ای بهتر از این مکان مقدس و نورانی کسب کنم، امیدوارم شرایط سفری دیگر برای حضورم در این حرم مقدس فراهم شود.

منبع: صداو سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.