مربی دروازه‌بانان سابق پرسپولیس گفت: ما می‌خواستیم در پرسپولیس بمانیم اما نقشه عرب این بود که برانکو و دستیارانش را از پرسپولیس اخراج کند و ما هم نمی‌توانستیم با دروغگوها کار کنیم.

«عرب» بدترین مدیری است که در عمرم دیدم

قدس آنلاین: ایگور پانادیچ مربی سابق تیم پرسپولیس همانند سایر مربیان کروات این تیم از این باشگاه طلبکار است و این در حالی است که ایرج عرب مدیرعامل این باشگاه تا این لحظه اقدامی برای تسویه‌حساب با آنها انجام نداده و این موضوع این نگرانی را به وجود آورده که مربیان کروات از باشگاه پرسپولیس شکایت کنند و آنها قصد انجام این کار را هم دارند. 

ایگور پانادیچ در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در این خصوص و مسائل دیگر صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید: 

فارس: می‌دانیم که هنوز از پرسپولیس پولی نگرفته‌اید. 

بله، در آخرین جلسه‌ای که وکیل ما با نمایندگان باشگاه پرسپولیس در استانبول داشت، هیچ نتیجه‌ای حاصل نشد و به هیچ نتیجه‌ای نرسیدیم. این جلسات بدون نتیجه به پایان رسید چرا که نمایندگان باشگاه پرسپولیس به وکلای ما گفتند که پولی به ما نمی‌دهند. آنها به صراحت به وکیل ما گفتند که به شما پول نمی‌دهیم و فکر می‌کنم که این موضوع برای ایرج عرب خیلی طبیعی و عادی است، چرا که او فقط دروغ گفتن را بلد است. 

فارس: با این حساب قصد شکایت از پرسپولیس را دارید؟ 

بله، حتما از پرسپولیس شکایت خواهیم کرد. 

فارس: چه زمانی از پرسپولیس شکایت می‌کنید؟ زمان آن مشخص شده؟

زمان دقیق شکایت ما مشخص نیست، اما ما صددرصد از پرسپولیس به فیفا شکایت می‌کنیم. ما برای گرفتن پول خود به فیفا مراجعه می‌کنید تا حداقل به این واسطه بتوانیم پول خودمان را بگیریم. 

فارس: پس خبر شکایت مربیان کروات از پرسپولیس به فیفا را بنویسم؟

بله، حتما بنویسید. بنویسید که ایرج عرب بدترین مدیرعاملی بود که من در عمرم با آن کار کرده‌ام. او یک دروغگوی بزرگ است و فقط به ما دروغ گفت. طبق قراردادی که با پرسپولیس دارم، آنها باید دو مرحله از حقوق مرا پرداخت کنند، اما این کار را نکردند و تا به حال بیش از بیست بار این قول را به من دادند که عملی نشد. آنها به ما قول پرداخت پول را دادند، اما این کار را نکردند و ما کاملا می‌دانیم که این مسئله کار عرب و دار و دسته‌اش است. نقشه واقعی عرب این بود که برانکو و دستیارانش را از پرسپولیس کنار بگذارند و این کار را هم کردند. تصمیم ما این بود که در پرسپولیس بمانیم و با قدرت کار خودمان را ادامه دهیم، اما نه با دروغگوها، چرا که قصد کار کردن با دروغگوها را نداریم. 

فارس: یعنی واقعا می‌خواستید در پرسپولیس بمانید؟ 

بله، همین‌ها را از قول من بنویسید، به صراحت هم بنویسید که ما می‌خواستیم در پرسپولیس بمانیم، اما آنها نگذاشتند که ما کارمان را انجام دهیم. 

فارس: با این شرایط چطور می‌ خواهید به پولتان برسید؟ 

ما از طریق فیفا برای گرفتن پول خودمان شکایت خواهیم کرد و شک نکنید که ایرج عرب و دار و دسته‌اش در فیفا مقابل ما بازنده خواهند بود. 

فارس: با توجه به اتفاقاتی که رخ داده، آیا از کار کردن با پرسپولیس پشیمانید؟

واقعا جوابی برای این سؤال ندارم، واقعا دلم برای ایران تنگ شده و دلتنگ حضور در تهران هستم. دلم بیشتر از همه برای بازیکنان پرسپولیس تنگ شده، چرا که ما با هم یک تیم فوق‌العاده ساختیم و تلاش زیادی کردیم تا بتوانیم عناوین مختلف به دست بیاوریم. قبل از هر چیز باید بگویم که بازیکنان پرسپولیس طلایه‌دار تیم موفقی بودند که ما ساختیم. 

فارس: درباره الاهلی عربستان بگویید و اینکه از کار کردن آنجا راضی هستید؟

دوست ندارم الان درباره الاهلی عربستان حرف بزنم. 

فارس: هواداران پرسپولیس هنوز هم می‌گویند جای مربیان کروات در پرسپولیس خالی است.

بله، کاملا در جریان این مسئله هستم، چرا که هر روز پیام‌های مختلفی از سوی هواداران پرسپولیس برای من می‌آید و می‌دانم که آنها دلتنگ ما هستند، همانطور که دل ما هم برای آنها تنگ شده است. اما من موضوعی را می‌گویم و آن این است که در این شرایط ما چطور می‌توانستیم کار کنیم؟ آیا هواداران توقع داشتند ما با دار و دسته عرب کار کنیم؟ قطعا چنین مسئله‌ای فراهم نبود و نمی‌توانستیم در این شرایط در پرسپولیس بمانیم. 

فارس: امکان دارد که روزی دوباره به پرسپولیس برگردید؟ 

شاید؛ هیچ کسی از آینده خبر ندارد و ما هم نمی‌دانیم که در آینده چه خواهد شد. 

فارس: اجازه می‌دهید که این صحبت‌های شما را با همین صراحت بنویسم؟

بله، هیچ مشکلی نیست، همه صحبت‌های من را با همین صراحت بنویسید. این را هم بنویسید که دلم همهجوره برای پرسپولیس تنگ می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.