۲۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷
کد خبر: 662847

در هفته گذشته بسیاری از تلفن های جدید وارد بازار شدند، اما هیچکدام از آنها به اندازه کافی هیجان انگیز نبودند تا بتوانند خیلی رده بندی ما را دچار تغییر و تحول کنند.

10 گوشی برتر هفته +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، در هفته گذشته بسیاری از تلفن های جدید وارد بازار شدند، اما هیچکدام از آنها به اندازه کافی هیجان انگیز نبودند تا بتوانند خیلی رده بندی ما را دچار تغییر و تحول کنند.

Galaxy A50 سامسونگ همچنان بالا تر از برادر بزرگ تر خود در رتبه اول رده بندی بی رقیب ایستاده است و  Galaxy A70 و Xiaomi Redmi Note 7 همانند هفته پیش به ترتیب در رتبه های دوم و سوم هستند.

اولین گوشی جدید که در رده بندی توانسته در رتبه چهارم قرار بگیرد ، Xiaomi Mi CC9e نام دارد و Redmi K20 Pro با یک پله سقوط به رده پنجم رسیده است.

گلکسی A30 سامسونگ توانست با یک پله افزایش به رتبه ششم صعود کند، در حالی که Mi 9T با دو پله سقوط جایگاه پنجمی خود را از دست داده و اکنون در رتبه هفتم قرار دارد.

Samsung Galaxy M40 نیز همان روند را طی کرد و با دو پله سقوط به رتبه هشتم رسید و نتوانست محبوبیت اوایل خود را همچنان حفظ کند، در آن طرف دیگر محصول سامسونگ در این رده بندی که Galaxy A20 است، توانست یک پله نسبت به هفته پیش خود را در رده بندی بالا بکشد و در رتبه نهم قرار بگیرد.

در هفته‌های پیش یک گوشی دیگر به بازار عرضه شد که  Xiaomi Mi CC9 نام داشت، این گوشی در اویل، مخصوصا قبل از عرضه رسمی توجهات زیادی را به خود جلب کرده بود اما پس از عرضه رسمی محصول به زودی محبوبیت خود را از دست داد و نتوانست آنچنان که باید انتظارات کاربران را برآورده کند، این گوشی هوشمند اکنون در رتبه آخر رده بندی قرار دارد و اگر در هفته آینده در رده بندی نباشد، تعجبی نخواهد داشت.

ZTE nubia X 5G تنها گوشی بود که از این رده بندی خارج شده است و نکته جالب رده بندی محبوب ترین گوشی‌های هفته این است که فقط گوشی‌های سامسونگ و ژیائومی، هر کدام با پنج گوشی به طور مساوی در این رده بندی قرار دارند!.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.