سامسونگ آخرین تبلت اقتصادیش (Galaxy Tab A ۸.۰ (۲۰۱۹ را معرفی کرده است، این دستگاه جانشین (Galaxy Tab A ۸.۰ (۲۰۱۸ است که در ماه سپتامبر منتشر شد.

با ویژگی‌های آخرین تبلت اقتصادی سامسونگ آشنا شوید

قدس آنلاین: این تبلت دارای صفحه نمایش ۸ اینچی با رزولوشن ۸۰۰ × ۱۲۰۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۶: ۹ است، این دستگاه ضخامت ۸mm و وزن ۳۴۵ گرمی دارد و دارای دو بلندگو و یک پردازنده چهار هسته ای Qualcomm Snapdragon ۴۲۹ است که با سرعت ۲.۰ گیگاهرتز کار می‌کند. سامسونگ گلکسی (Tab A ۸.۰ (۲۰۱۹ در یک نسخه واحد که دارای ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است، راه اندازی شده است و می تواند از طریق یک کارت microSD تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه افزایش یابد.

دوربین عریض این تبلت دارای یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی در پشت و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی در جلو برای تصاویر خودعکس(سلفی) و تماس ویدیویی است. باتری آن یک نسخه ۵،۱۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از طریق یک پورت micro-USB شارژ می شود. در بخش اتصالات، این تبلت اقتصادی سامسونگ به Wi-Fi a / b / g / n ۲.۴GHz / ۵GHz، Wi-Fi Direct ، بلوتوث ۴.۰ و همچنین به حسگر شتاب سنج و نور مجهز است.

اندروید ۹.۰ پای از ابتدا در این تبلت اجرا می‌شود، همچنین به یک مدل جدید کودکان و نوجوانان مجهز است که رابط کاربری کودک دوستانه را ارائه می دهد، اشتراک گذاری خانواده یکی دیگر از ویژگی‌های جالب آن است که به کاربران امکان می‌دهد برنامه‌ها، یادداشت‌ها، عکس‌ها و یادآوری‌ها را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارد. این ویژگی می تواند تا شش عضو خانواده مورد استفاده قرار بگیرد.

این دستگاه در دو رنگ سیاه و خاکستری ساخته شده است. سامسونگ در مورد قیمت این تبلت هنوز اطلاعاتی را منتشر نکرده است، علاوه بر این، تبلت با یک اشتراک رایگان به YouTube Premium به مدت دو ماه همراه با اشتراک سه ماهه رایگان برای Spotify Premium عرضه می شود.

انتها پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.