تصاویر لو رفته سامسونگ گلکسی M۳۰s نشان می دهد که این گوشی هوشمند به احتمال قوی با دوربین های دوگانه و جک هدفون ۳.۵mm عرضه خواهد شد.

"Galaxy M۳۰s" سامسونگ احتمالا با دوربین‌های دوگانه و جک  ۳.۵mm هدفون عرضه می‌شود +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، سامسونگ Galaxy M۳۰ را در اوایل امسال راه اندازی کرد. در حال حاضر این شرکت در حال آماده سازی یک مدل جدید از دستگاه به نام Galaxy M۳۰ است. ۹۱mobiles تصاویر پشتی دستگاه را از آزمایشات پیش تولید از کارخانه Noida سامسونگ بدست آورده است، این تصاویر نشان می‌دهند که گوشی‌های آینده چگونه ظاهر خواهند شد.

از تصاویر لو رفته، انتظار می رود گلکسی M۳۰s دارای یک اسکلت پلاستیکی با بدنه براق و اسکنر اثرانگشت شکل مانند M۳۰ اصلی باشد، این گوشی همچنین با پشتیبانی از دو سیم کارت همراه با اسلات کارت microSD اختصاص داده شده است.

یکی از تفاوت های قابل توجه میان Galaxy M۳۰s و Galaxy M۳۰ این است که ماژول دوربین عقب در ابتدا کمی بزرگتر و کوچکتر بوده است. در این گوشی به جای دوربین سه گانه با دوربین دوگانه در پشت گوشی عرضه می‌شود.

در انتهای Galaxy M۳۰s بلندگو، پورت USB Type-C و جک هدفون ۳.۵ میلی متری قرار دارد و انتظار می رود که این گوشی هوشمند در سه رنگ آبی، سیاه و سفید منتشر شود.

از لحاظ سخت افزاری، Galaxy M۳۰s شایعه شده است که با پردازنده Exynos ۹۶۱۰ کمی سریعتر به جای تراشه Exynos ۷۹۰۴ مجهز به M۳۰ اصلی باشد، انتظار می‌رود که این دستگاه با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود.

Galaxy M۳۰s با استفاده از نرم افزار، اندروید ۹ پیک با یک UI در بالای صفحه اجرا خواهد شد، مشخصات دیگر مربوط به ماژول صفحه نمایش و دوربین در حال حاضر شناخته شده نیست.

 انتظار داریم که این شرکت Galaxy M۳۰s را در ماه آگوست با قیمت ارزان تر از Galaxy M۳۰ عرضه کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.