مدیر روابط عمومی شهرداری مشهد گفت: تا دقایقی دیگر عذرخواهی زارعی اعلام خواهد شد.

استعفای معاون فرهنگی شهردار مشهد صحت ندارد

مجید خرمی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: پیرو اتفاقی که امروز در نشست خبری شهردار مشهد رخ داد ، استعفای زارعی معاون فرهنگی شهرداری مشهد صحت ندارد.

وی تصریح کرد: تا دقایقی دیگر متن عذرخواهی زارعی خطاب به جامعه خبرنگاران و اهالی رسانه اعلام خواهد شد.

گفتنی است صبح امروز نشست خبری شهردار مشهد با حاشیه ای در اواسط جلسه همراه شد که قطعاً با پیگیری های جدی خبرنگاران همراه خواهد بود.

حین برگزاری جلسه یکی از خبرنگاران به انتقاد از معاون فرهنگی شهردار پرداخته و گفت: متاسفانه آقای زارعی جوابگوی خبرنگاران نیست و زمانی که اقدام به هماهنگی برای صحبت با وی می کنیم، همین که متوجه می‌شوند خبرنگار هستیم تلفن خود را به دیگران می دهند و از مصاحبه طفره می‌روند.

محمدرضا کلایی، شهردار مشهد در واکنش به‌این انتقاد، تعجب کرد و گفت: قطعاً تذکرات لازم به‌ایشان داده خواهد شد.

حین نشست خبری کلایی به‌خبرنگاران گفت: برای بررسی صحت این مسئله تماسی با وی می‌گیریم تا ببینیم جوابگو هستند یا خیر، که خبرنگاران در جواب وی گفتند: مشخص است که جواب شما را خواهد داد، بنابراین با موبایل یکی از خبرنگاران اقدام به‌این کار کنید.

خبرنگار رسانه معترض به‌عملکرد معاون فرهنگی با وی تماس گرفت و با جوابی از جانب معاون فرهنگی مواجه نشد.

در نهایت خبرنگاران از شهردار خواستار تماس شدند و همین که شهردار اقدام به برقراری تماس کرد (تلفن روی بلندگو بود)، معاون فرهنگی پاسخ داد که با خنده حضار مواجه شد و شهردار نیز از این موضوع متعجب شد.

شهردارمشهد خطاب به معاون خود این اعتراض را به‌گوش وی رساند که او نیز عصبانی شده و گفت: زمانی که من در جلسه هستم چگونه پاسخ خبرنگار را بدهم، در جلسه حتی جواب تماس زن و فرزند خود را نمی‌دهم و پس از بیان این مطالب اقدام به استفاده از لفظ زشت و به دور از ادب می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.