ASUS در کنار راه اندازی سری ROG Strix لپ تاپ‌های سری Zephyrus را هم راه اندازی کرد، لپ تاپ‌های Zephyrus S به عنوان بهترین لپ تاپ‌های بازی در جهان شناخته شده‌اند.

سری جدید لپ تاپ‌های "ASUS  Zephyrus" معرفی شدند +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، ASUS در کنار راه اندازی سری  لپ تاپ های ROG Strix نیز سری Zephyrus هم راه اندازی کرد، سری Zephyrus S شامل Zephyrus S GX۷۰۱ و S GX۵۳۱ می شود، در حالی که دستگاه سوم Zephyrus M GU۵۰۲ نام دارد، لپ تاپ‌های Zephyrus S به عنوان بهترین لپ تاپ های بازی در جهان شناخته شده‌اند. بیایید نگاهی به دستگاه‌های زیر بیاندازیم:

Zephyrus S GX۷۰۱:

ASUS Zephyr S GX۷۰۱ دارای یک صفحه نمایش ۱۷.۳ اینچی با رزولوشن Full HD با قابلیت تأیید Pantone است و سرعت پاسخ ۲۴۰Hz با زمان پاسخ ۳ms را دارد، صفحه نمایش این دستگاه برای پشتیبانی از Nvidia G-Sync و VR آماده است.

لپ تاپ دارای یک صفحه کلید RGB با فاصله ۱.۴ میلی متری خواهد بود، در جبهه صوتی Zephyrus S GX۷۰۱ همراه با بلندگوهای دوگانه تولید خروجی ۲.۵W با تکنولوژی AMP هوشمند است.

برای قطعات سخت افزاری، Zephyrus S GX۷۰۱ توسط پردازنده نسل هفتم با پردازنده Core i۷ طراحی شده است که با یک کارت گرافیک ۸ گیگابایتی GDDR۶ Nvidia RTX ۲۰۸۰ همراه با معماری Max-Q است، لپ تاپ دارای ۱۶ گیگابایت رم DDR۴ و قابل ارتقا تا ۳۲ گیگابایت خواهد بود.

این تدارکات دارای یک تبلت SSD و یک اسلات M.۲ NVMe PCIe خواهد بود، Zephyrus S GX۷۰۱ قدرت خود را از یک واحد باتری ۷۶ وات تأمین می‌کند و سیستم عامل آن بر روی ویندوز ۱۰ اجرا می‌شود.

از نظر قابلیت اتصال، لپ تاپ دارای یک USB ۳.۱ Gen۲ Type-C با DisplayPort ۱.۴، USB ۳.۱ Gen۱ Type-C، USB ۳.۱ Gen۲ Type-A، دو نوع USB ۳.۱ Gen۱ Type-A، پورت HDMI، جک هدفون ۳.۵ میلی متری و یک قفل Kensington است.

Zephyrus S GX۵۳۱:

Zephyrus S GX۵۳۱ یکی از مدل‌های پایین‌تر بین دو دستگاه سری S است، لپ تاپ دارای صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن FHD و سرعت پاسخ ۲۴۰Hz است. این یکی هم با صفحه کلید ۴ گیگابایت RGB و هماهنگی Aura همراه است، Zephyrus S GX۵۳۱ با بلندگوهای ۲ وات ۲ صوتی توسط ASUS Sonic Studio مجهز شده است.

در قسمت سخت افزاری Zephyrus S GX۵۳۱ با یک ژنراتور ۹ هسته ای Core i۷ همراه با GPU RTX ۲۰۷۰ Nvidia مجهز شده است، این تبلت ۸ گیگابایتی DDR۴ حافظه را تا ۲۴ گیگابایت افزایش می دهد، لپ تاپ ۱TB حافظه ذخیره سازی را در قالب NVMe PCIe ۳.۰ ارائه می دهد. Zephyrus S GX۵۳۱ توسط یک واحد باتری ۴ ولت ۶۰WHr پشتیبانی می‌شود و گزینه‌های اتصال در لپ تاپ شامل DC در، USB ۳.۱ Gen۱ Type-C، دو USB ۲.۰، USB ۳.۱ Gen۲ Type-C، USB ۳.۱ Gen۲ Type-A، HDMI، قفل Kensington و یک جک صوتی ۳.۵ میلی متری است.

شایان ذکر است که هر دو مدل Zephyr S GX۷۰۱ و GX۵۳۱ با یک سیستم ثبت اختراع با فن‌های خنک کننده ضد گرما، پنج لوله حرارتی عرضه می‌شوند.

Zephyrus M GU۵۰۲:

Zephyrus M GU۵۰۲ یک لپ تاپ قابل حمل است، این لپ تاپ صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن FHD با سرعت پاسخ ۱۴۴Hz را ارائه می‌دهد، لپ تاپ همراه با صفحه کلید RGB با پس زمینه با هماهنگی Aura و کلید های Hotkeys است. برای audiophiles، لپ تاپ به دو بلندگو با فناوری هوشمند AMP مجهز شده است.

در زیر هود، Zephyrus M GU۵۰۲ توسط پردازنده نسل هشتم Core i۷-۹۷۵۰H طراحی شده است، این پردازنده با کارت گرافیک NVIDIA GTX ۱۶۶۰Ti ۶GB GDDR۶ VRAM همراه است. این دستگاه ۱۶ گیگابایت رم DDR۴ را پشتیبانی می کند و می تواند تا ۳۲ گیگابایت آن را افزایش داد، فضای ذخیره سازی، فضای ۵۱۲ گیگابایتی را به صورت SSD با پشتیبانی RAID ۰ ارائه می‌دهد.

Zephyrus M GU۵۰۲ توسط واحد باتری ۷۶WHr کار می کند و ادعا می‌شود که در مرور وب تا ۶ ساعت به طور مداوم می‌تواند کار کند.

این سری لپ تاپ با گزینه‌های مختلف اتصال شامل USB ۳.۱ Gen۲ Type-C با DisplayPort ۱.۴، پورت اترنت، USB ۳.۱ Gen۲ Type-A، دو USB ۳.۱ Gen۱ Type-A، پورت HDMI، جک ۳.۵ میلی متری و قفل Kensington بوده و همچنین دارای Wi-Fi ۵ و پشتیبانی از بلوتوث ۵.۰ است.

قیمت گذاری و در دسترس بودن:

سری های Zephyrus S، Zephyrus S GX۷۰۱ در حدود Rs ۲،۹۹،۹۹۰ قیمت خواهند داشت. Zephyrus S GX۵۳۱ به احتمال قوی یک برچسب قیمتی ۲،۳۹،۹۹۰ دارد و قیمت Zephyrus M GU۵۰۲ در Rs ۱،۴۹،۹۹۰ تنظیم شده است. در حال حاضر جزئیاتی در مورد دسترسی و زمان عرضه آن‌ها وجود ندارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.