همدان- مسئول امور استان‌های اوقاف و امور خیریه کشور گفت:اوقاف وامورر خیریه از شرکت های دانش بنیان در عرصه تولید ونیاز کشور حمایت می کند.

حمایت اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان در عرصه تولید و نیاز کشور

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت‌الاسلام حسین روحانی‌نژاد ظهر دیروزدر مراسم تکریم و معارفه مدیرکل اوقاف همدان در سالن اجتماعات باغ موزه دفاع مقدس همدان، با تاکید بر اهمیت تولید در جامعه افزود: یکی از مواردی که موجب می‌شود مردم آثار وقف را در زندگی خود ببیند تولید است به این دلیل هم باید از ظرفیت‌های وقف در حوزه تولید استفاده کنیم.

وی اظهار کرد:  یکی از ظرفیت‌های مورد نظر اوقاف در حوزه حمایت از تولید، شرکت‌های دانش بنیان است؛ از همه فعالان در این حوزه تقاضا داریم تا ایده‌های جدید خود را در حوزه وقف و امور خیریه با همکاری اوقاف اجرایی کنند؛ اوقاف هم حمایت لازم را از شرکت‌هایی که به نیازهای کشور پاسخ دهند حمایت می‌کند.

 مسئول امور استان‌های اوقاف و امور خیریه کشور همدان را شهر سرداران بزرگی همچون شهید همدانی و غیره نام برد و گفت: رهبر معظم انقلاب هم برای نویسندگان انقلابی این دیار اهمیت بارزی قایل هستند و با تقریظ خود بر کتاب‌های شناخته شده این حوزه که توسط نویسندگان همدانی بود مهر تایید زدند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.