اپل یک تازه سازی شگفت آور را به نمایش گذاشته است،این شرکت در حالی که قیمت این دستگاه ها را کاهش داده مک بوک پرو 13 و مک بوک ایر را نیز به روز رسانی کرده و نسخه مک بوک 12 اینچی را حذف کرده است.

اپل "MacBook Pro"  و "​​MacBook Air" را برای دانش آموزان ارتقا می دهد

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، MacBook Air در حال حاضر تکنولوژی True Tone را به صفحه نمایش رتینا اضافه کرده است که به طور خودکار دمای رنگ را برای تجربه طبیعی و راحتی مشاهده تنظیم می کند.

حرکت بزرگ دیگر این است که اپل قیمت MacBook Air را به 1099 پوند (1،099 دلار، AU 1،699 دلار، 4،699 AED) کاهش می دهد و اپل وعده داده است که این نوت بوک را به دانش آموزان با قیمت ارزان تر به فروش می رسانند.

برای مک بوک پرو 13 اینچ، مدل ورودی با قیمت مشابه در این مورد با قیمت 1،299 پوند (1،299 دلار، AU 1،999، AU 5،539) باقی می ماند، اگر چه دوباره برای دانشجویان ارزان تر خواهد بود.

با این حال، این دستگاه ورودی سطح قابل توجهی را با معرفی نسل هشتم پردازنده چهار هسته‌ای اینتل (Core i5 1.4 گیگاهرتز، با افزایش به 3.9GHz) خواهد داشت، که طبق ادعاهای اپل دو برابر قدرتمند تر خواهد شد.

سایر تغییرات عمده معرفی نوار لمسی و Touch ID است، به این معنی که تمام مدل‌های MacBook Pro دارای نوار لمسی خواهند شد. به علاوه، مک بوک 13 اینچی صفحه نمایش True Tone Retina و تراشه امنیتی T2 اپل را برای بوت شدن دریافت می‌کند.

                              Apple MacBook Pro  سیزده اینچی

دانش آموزان نیز خوشحال خواهند شد که مک بوک ایر و MacBook Pro جدید بخشی از ارتقاء اپل به موضوع Back to School باشد، بنابراین با این پولی که پرداخت می کنند یک جفت هدفون بیسیم Studio 3 را هم دریافت خواهند کرد.

بنابراین، MacBook Air قطعا برای دانش آموزان وسوسه آمیز تر شد، و در واقع برای همه، با توجه با کاهش قیمت اعلام شده توسط اپل برای همه کاربران موقعیت خوبی است. یکی از شکایات ما در مورد مک بوک ایر سال گذشته این بود که این دستگاه قیمت بسیار بالایی دارد و خرید آن خیلی به صرفه نخواهد بود، اکنون با این کاهش قیمت می‌تواند طرفدران خود را راضی نگه دارد، هرچند که همچنان قیمت این دستگاه جذاب اپل در کشورمان همچنان برای علاقه‌مندان بسیار گران خواهد بود.

همانطور که در ابتدا گفته شد، اگر شما در حال حاضر بر روی وب سایت اپل نگاه کنید، تنها لپ تاپ‌های ارائه شده MacBook Air و MacBook Pro تجدید شده ، و مک بوک 12 اینچی ناپدید شده است.

شایعات اخیر نشان داد که اپل مک بوک ایر و مک بوک پرو 13 اینچی را همراه با macOS کاتالینا در اواخر امسال راه اندازی می کند، اما ظاهرا این شرکت نمی تواند تا آن زمان صبر کند!.

کاربران مک بوک ایر اپل برای به روز رسانی در مورد لپ تاپ نازک و سبک خود، به این باور رسیده اند که آن را سبک تر و نازک تر از همیشه در اختیار خواهند داشت، با این حال، تنها کمی سریعتر و قطعا گرانتر است.

 اگر قبلا توسط MacBook Air متقاعد نشده‌اید، پیشرفت های نسخه جدید ممکن است شما را به این دستگاه علاقه مند کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.