معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابراز خرسندی از تشکیل قرارگاه رسانه‌ای در خراسان رضوی گفت: تشکیل قرارگاه رسانه ای نیاز کشور است و باید در کشور الگو قرار گیرد. به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد خدادی در دیدار با مدیران رسانه ای استان خراسان

قرارگاه رسانه‌ای خراسان‌رضوی باید الگوی کشور قرار گیرد

به گزارش قدس آنلاین، محمد خدادی در دیدار با مدیران رسانه ای استان خراسان رضوی اظهار کرد: شرایط امروز کاملا شرایط جنگی است و همه کشور قرارگاه شده است، ارسال پهپاد، تهدیدهای مرزی، تحریم‌ها و اختلالاتی که در مسایل مختلف ایجاد می‌کنند همین رویکرد عملکرد قرارگاهی را می‌طلبد.
 معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: دشمنان تمامی مدل‌های مواجهه‌ای با جمهوری اسلامی ایران را انجام داده‌اند و امروز به سمت ایجاد اغتشاش در میان مردم روی آورده‌اند.
وی با بیان اینکه در خراسان رضوی رسانه‌ها به شکل قرارگاه دور هم جمع شده‌اند کاری است که  باید بقیه آن را انجام دهند، ابراز کرد: موضوع‌شناسی یکی از کارهایی است که باید توسط رسانه‌ها انجام شود، امروز انحصار اطلاعات شکسته شده و در این شرایط باید رسانه‌ها فرایند کار خود را از مخاطب آغاز کند یعنی از مخاطب به اطلاعات برسد، این به معنای آن است که باید به نیاز مخاطب توجه کنیم.
خدادی با تأکید بر اینکه باید در مواجهه با مخاطب به مدل‌های اقناع مخاطب توجه کرد، یادآور شد: رسانه‌های دشمن یک رسانه هستند با نام‌های مختلف فعالیت و حتی در خبرها و موضوعات پاسکاری می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه در این قرارگاه شما باید حول یک محور پاسکاری کنید، رصد هوشمند کنید، تحلیل اطلاعات و مهندسی مخاطب داشته باشید، افزود: در این راه باید بین شبهات، ابهامات و القائات تفاوت قائل شوید.
معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  ادامه داد: نیاز به اتاق عملیات و فرمان دارید. فراموش نکنید عنصر زمان در جریان رسانه‌ای امروز خودش را بر محتوا تحمیل کرده است. 

خدادی با بیان اینکه نه روزنامه ها حذف می‌شوند و نه هیچ‌کدام از رسانه‌ها یکدیگر را حذف می‌کنند، بلکه هرکدام سهم خود را در فضای اطلاع رسانی به‌دست می‌آورند، اظهار کرد: در فضای رسانه‌ای تک تک شما اول باید پاسدار باشید و در این مسیر نیز دولت همه تلاشش را برای رفع مشکلات به‌کار گرفته است.

در این نشست احدیان مدیر مسئول روزنامه خراسان، محمدیان رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی، شمسایی مدیر مسئول روزنامه قدس، نعمتی مدیر خبرگزاری فارس خراسان رضوی، کریم زاده مدیر خبرگزاری ایرنا خراسان رضوی و تعدادی دیگر از فعالان رسانه ای استان ضمن تأکید بر همگرایی رسانه ها برای مقابله با توطئه های دشمن، به بیان دغدغه های صنفی خبرنگاران و رسانه ها پرداختند.

منبع:فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.