البرز- رئیس شورای اسلامی شهر نظرآباد از بررسی طرح احداث پارک پرندگان در در این شهرخبرداد و گفت: بزودی مراحل مطالعاتی و تحقیقاتی این پروژه توسط کارشناسان انجام می شود و در صورت احداث، بزرگترین پارک پرندگان البرز را در نظرآباد شاهد خواهیم بود.

بزرگترین پارک پرندگان البرز در نظرآباد احداث می‌شود

پرویز شمس در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: شهرستان نظرآباد با ۱۶۰ هزارنفر جمعیت به اماکن تفریحی نظیر بوستان ها نیازی اساسی دارد از همین رو با جدیت به دنبال ایجاد بوستان  وتفرجگاه در سطح شهر هستیم که طرح مطالعاتی بوستان بانوان نیز  درهمین راستا آغاز شده است.

وی در خصوص نحوه پیگیری دو طرح عمرانی جاده بادامک و پل هفتم تیر توسط مدیریت شهری توضیح داد و گفت: این دو پروژه علیرغم اینکه برعهده شهرداری نبود اما به منظور ایجاد رفاه برای مردم سیستم مدیریت شهری تصمیم گرفت تا حدود یک میلیارد از بودجه شهر را به آن اختصاص داده و عملیات آسفالت جاده بادامک و پل هفتم تیر را به اتمام برساند.

رئیس شورای اسلامی شهر نظرآباد تصریح کرد: پیگیری انجام طرح های کلان عمرانی را برای شهر ضروری می دانیم اما مدیریت شهری در تلاش است تا با انجام امور کوچک تر نظیر احداث پیاده راه تندرستی و روکش معابر نیز ایجاد رضایت مردم را فراهم کند.

شمس با اشاره به فعالیت نمایشگاه عفاف و حجاب ویژه دهه کرامت گفت: اغلب مردم نظرآباد را اقشار مذهبی تشکیل می دهند و شاید بتوان این شهررا جزو مذهبی ترین شهرهای استان البرز دانست از همین رو انجام فعالیت های فرهنگی نظیر عفاف و حجاب در این شهرستان ضروری و با استقبال مردم مواجه می شود.

وی ضمن ارزیابی عملکرد شهرداری نظرآباد گفت: به بدنه شهرداری نمره قبولی تعلق می گیرد اما عملکرد این مجموعه رضایت نداریم چراکه معتقدیم نظرآباد ظرفیت های بسیاری دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر نظرآباد در پایان تصریح کرد: اعضای شورا تا زمانی از شهردار حمایت می کنند که مجموعه تحت مدیریت وی برای شهر مثمرثمر واقع شود، لذا حمایت امروز شورای شهر ممکن است فردا دیگر نباشد بنابراین شهرداری باید باتمام توان برای رفاه حال مردم تلاش کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.