مدیرعامل استقلال گفت: انتخاب پدیده انتخاب خود آقای رحمتی بود و در خصوص بازگشت او صحبتی نداشتیم.

مذاکرات برای حفظ «پاتوسی» ادامه دارد

امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات این باشگاه گفت: دقیق ترین اخبار باشگاه روی سایت باشگاه است و به استحضار هوداران می رساندد. دیدید که آرش رضاوند با استقلال قرارداد بست و دیاباته بعد از تایید پزشکی قرارداد خود را ثبت کرد.

او درباره پاتوسی ادامه داد: درباره پاتوسی در حال مذاکره با باشگاه کیپ تاون هستیم و امیدواریم بتوانیم با باشگاه ایشان به توافق برسیم. پاتوسی یک فصل دیگر قرارداد دارد مشروط به اینکه پول باشگاه کیپ تاون را پرداخت کنیم و تلاش می کنیم پول را تامین کنیم و بتوانیم از وجود ایشان استفاده کنیم.

فتحی درباره مذاکرات در حال انجام این تیم افزود: با رضا اسدی هم مذاکره داشتیم و هنوز به نتیجه رسیدیم، امیدواریم به نتیجه برسیم و بتوانیم از وجود ایشان سود ببریم. با علی کریمی هم مذاکره کردیم امیدواریم به توافق برسیم و از وجود بازیکن خوب فصل قبلمان سود ببریم.

مدیرعامل باشگاه استقلال با تکذیب هرگونه مذاکره بین او و روزبه چشمی، تصریح کرد: من با چشمی صحبتی نداشته ام و بعید می دانم از وجود ایشان استفاده کنیم.

او در پاسخ به اینکه آیا قرار است دستیار ایرانی جدید به کادر فنی آبی پوشان اضافه شود، اظهار داشت: هنوز به نتیجه قطعی نرسیده ایم. اگر استراماچونی پیشنهاد بدهد آن را بررسی می کنیم. اگر زرینچه در این مورد حرفی زده امکان دارد زرینچه نظر شخصی خودش را گفته و چنین چیزی هنوز نیست. که اگر استراماچونی به ما اعلام کند، آن را بررسی می کنیم.

فتحی در خصوص صحبت های دروازه بان این تیم بعد از تمدید قرارداد و تزریق  کمی از مبلغ قراردادش برای حل مشکل پاتوسی گفت: آقای حسینی آدم شوخ طبعی هستند! وریا غفوری و حسینی دو بازیکن خوب ما هستند و برای فصل بعد بها آنها قرارداد بستیم اما اینکه پول بازیکن دیگری را به ایشان بدهیم، خیر نداده ایم.

او درباره شایعه عقد قرارداد استقلال با گلر تاتنهام انگلیس اضافه کرد: گلر تاتنهام؟! احتمالا نه! گلر لیورپول را می آوریم! نه باید بگویم اینها شایعاتی است که در فضای مجازی مطرح می شود.

مدیر عامل باشگاه استقلال درباره مطالبات این باشگاه از انتقال و حق رشد بازیکنان سابق نظیر صیاد منش، تیام و حسینی ادامه داد: در خصوص تیام و صیادمنش تقریبا در حال تسویه هستیم. هنوز پول عجمان تسویه نشده و مقدار پول کمی از پول سید مجید حسینی مانده. ادامه پول صیادمنش هم به زودی پرداخت می شود.

وی درباره هزینه های کمپ استقلال در ترکیه اظهار داشت: استقلال  کمپ خوبی را گرفته و پولی برای این موضوع پرداخت نکرده. ما فعلا پولی را برای این کار نداریم و یکی از هواداران استقلال کمپ را به رایگان در اختیار استقلال قرار دادند و هزینه آن را تامین کردند.

فتحی درباره خرید دروازه بان دوم برای این تیم گفت: دروزاه بان اول و دوم نداریم و این مورد انتخاب سرمربی تیم است. ما فعلا دو دروازه بان خوب سید حسین حسینی و نورالهی داریم و یک دروازه بان از تیم  امید و جوانان به ما اضافه شده که با تشخیص سرمربی درون دروازه بازی خواهند کرد.

وی در پایان گفت: رحمتی از بازیکنان خوب و قدیمی استقلال است و من به شخصه بسیار علاقه داشتم آقای رحمتی را در تیم حفظ کنیم ولی انتخاب پدیده انتخاب خود آقای رحمتی بود و در این خصوص صحبتی نداشتیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.