در تعطیلات پایان این هفته فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «شب»، «گوهرشاد»، «توقف ناپذیر»، «قتل در قطار سریع السیر شرق» و ... روی آنتن خواهد رفت.

تجدید خاطره با «بانو»ی مهرجویی

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «شب»، «گوهرشاد»، «سالیوت ۷»، «سفر»، «توقف ناپذیر»، «هدیه به یاد ماندنی»، «پیامک های آرزو»، «کویر»، «پرستار تصادفی»، «سرقت طلایی»، «بانو»، «بیا از گذشته حرف بزنیم ـ مشهد»، «حیثیت»، «پرده آخر»، «قتل در قطار سریع السیر شرق»، «فوتبالیست ها»، «غول های پاکتی»، «من بارات»، «کلاه تو کلاه»، «جلباب»، «تندر قایق نجات ۲»، «نیکو زنبوره ـ مسابقات عسلی»، «بازگشت لوک خوش شانس»، «زوتوپیا»، «دوازده سال بردگی»، «نغمه»، «در میان ستارگان ۲»، «حورا»، «ستاره های شانس»، «کلاهی برای باران»، «معجون زمان ۱»، «هفت دلاور» و «ورود»، «کودک و فرشته»، «تغییر چهره»، «دورویی»، «معجون زمان ۲»، «دو اسلحه» و «به وقت شام»، پنج‌شنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ تیر ماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

شبکه یک سیما

فیلم سینمایی «شب» به کارگردانی رسول صدرعاملی، پنج‌شنبه ۲۰ تیر ماه ساعت ۲۳ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. داستان فیلم درباره گروهبانی است که می بایست مجرمی را تحویل مراجع قضایی بدهد اما بنا به شرایطی مجبور می‌شود شبی را در یک مهمان خانه قدیمی که توسط فردی به نام سید اداره می‌شود سپری کند که ...

مرحوم خسرو شکیبایی، امین حیایی و مرحوم عزت‌الله انتظامی در فیلم سینمایی «شب» هنرنمایی کرده ‌ند.

فیلم سینمایی «گوهرشاد» به کارگردانی بهرام بهرامیان، جمعه ۲۱ تیر ماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. داستان این سریال در سال ۱۳۱۹ می‌گذرد و درباره زندگی دختری به نام مهربانو است که در فرانسه درس خوانده و پس از بازگشت به ایران به دلیل ناآشنایی از وضعیت کشور و آداب رسوم آن دچار بحران شدیدی می‌شود. هلیا امامی، میترا حجار، بیتا فرهی، رضا یزدانی، حسین یاری، سیما تیرانداز، کامران تفتی، پوریا پورسرخ در فیلم سینمایی «گوهرشاد» هنرنمایی کرده‌اند.

شبکه دو سیما

فیلم سینمایی «سالیوت ۷» به کارگردانی کلیم شیپنکو، پنج‌شنبه ۲۰ تیر ماه ساعت ۱:۳۰ بامداد از شبکه دو سیما پخش می‌شود. همچنین فیلم تلویزیونی «سفر» به کارگردانی روح الله فخرو، پنج‌شنبه ۲۰ تیر ماه ساعت ۸ صبح از شبکه دو سیما پخش می‌شود. علی سلیمانی، پوراندخت مهیمن و جلیل فرجاد در فیلم تلویزیونی «سفر» بازی کرده اند.

فیلم سینمایی «توقف ناپذیر» به کارگردانی تونی اسکات، جمعه  ۲۱ تیر ماه ساعت ۱:۳۰ بامداد از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. خلاصه داستان فیلم با بازی دنزل واشنگتن، کریس پین و روساریو داوسن در مورد پسر جوانی است که به تازگی به استخدام شرکت راه آهن آمریکا درآمده است. جهت همکاری به مردی که سالها لوکوموتیو ران بوده و اینک در تهدید شغلی قراردارد معرفی می شود. در این میان به واسطه سهل انگاری لوکوموتیو رانی دیگر قطاری باری بدون راننده به سمت شهر و مخازن سوخت شهر حرکت می کند که در صورت عدم توقف این قطار که هر لحظه نیز سرعتش زیادتر می شود با مخازن سوخت امکان فاجعه ای بزرگ وجود دارد که ...

فیلم تلویزیونی «هدیه به یاد ماندنی» به کارگردانی سیدحمیدرضا رفائی، جمعه  ۲۱ تیر ماه ساعت ۸ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. در این فیلم خواهیم دید: مرد متولی در قرعه کشی حساب بانکی اش، برنده دو بلیط سفر به مشهد مقدس می شود، اما او که  فرصت رفتن به سفر را ندارد، آن را به دختر و دامادش می سپارد. کامران تفتی، رحیم نوروزی، رامین راستاد، زهرا سعیدی، امیر مهدی کیا، روشنک عجمیان و حسن تسعیری در فیلم تلویزیونی «هدیه به یاد ماندنی» ایفای نقش کرده اند.

فیلم تلویزیونی «پیامک های آرزو» به کارگردانی حسام حصاری و ناصر روئین تن، جمعه ۲۱ تیر ماه ساعت ۱۷:۱۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. میرطاهر مظلومی، نفیسه روشن، افشین سنگ چاپ و شهرام صالحی در فیلم تلویزیونی «پیامک های آرزو» هنرنمایی کرده اند.

شبکه سه سیما

فیلم تلویزیونی «کویر» به کارگردانی علی خزاعی فر، پنج‌شنبه ۲۰ تیر ماه ساعت ۱۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود. داستان تمام وقایع این فیلم در جاده اتفاق می افتد و درباره چهار گروه آدم است که در جاده تهران مشهد حرکت می کنند و سرنوشت آنها به نوعی با همدیگر گره می خورد. این چهار گروه عبارتند از: سه دزد که پس از سرقت از یک جواهرفروشی از تهران به مشهد می روند تا مدتی از چشم پلیس دور باشند. سه نفر از اهالی یکی از شهرهای خراسان که با پای پیاده به حرم امام رضا (ع) می‌روند، پدر و دختری که با ماشین شخصی به زیارت امام رضا (ع) می روند و بالاخره زنی روستایی که شوهر معتادش را ترک کرده و سوار بر وانتی روستایی به شهرستان می‌رود و ...

آرش مجیدی، آیدا کیخوایی، نرگس محمدی، علی رضا لعلی و سعید زارع در این تله فیلم بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «پرستار تصادفی» به کارگردانی ماتیاس اسچینگفر و تورستن کانس، پنج‌شنبه ۲۰ تیر ماه ساعت ۱۶ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. در این فیلم با بازی ماتیاس اسچینگفر، میلان پیچال و پائولو هارتمن خواهیم دید: کلمنز کلینا مردی جوان که به خاطر مشغله کاری زیاد وقتی برای گذراندن با فرزندانش را ندارد تا اینکه به طور تصادفی مردی را به عنوان پرستار استخدام می کند که برای انتقام از وی به سراغ آنها رفته و ...

فیلم سینمایی «سرقت طلایی» به کارگردانی کار لوک چین، پنج‌شنبه ۲۰ تیر ماه ساعت ۲۴ از شبکه سه سیما پخش می‌شود. همچنین فیلم سینمایی «بانو» به کارگردانی فرید سجادی، جمعه ۲۱ تیر ماه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود. داریوش ارجمند، فریبا کوثری و کاوه خداشناس در این فیلم بازی کرده اند.

فیلم تلویزیونی «بیا از گذشته حرف بزنیم ـ مشهد» به کارگردانی حمید نعمت‌الله، جمعه ۲۱ تیر ماه ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود. مهین شهابی، پوراندخت مهیمن و ثریا قاسمی در فیلم تلویزیونی «بیا از گذشته حرف بزنیم» بازی کرده اند.

شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی «حیثیت» به کارگردانی کریستوفر نولان، پنج‌شنبه ۲۰ تیر ماه ساعت ۱۰:۳۰ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود. فیلم سینمایی «پرده آخر» به کارگردانی واروژ کریم مسیحی، پنج‌شنبه ۲۰ تیر ماه ساعت ۲۱ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود. فریماه فرجامی، سعید پورصمیمی، داریوش ارجمند و نیکو خردمند در فیلم سینمایی «پرده آخر» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «قتل در قطار سریع السیر شرق» به کارگردانی کنت برانا، جمعه ۲۱ تیر ماه ساعت ۲۱ از شبکه چهار روی آنتن می‌رود. در خلاصه داستان فیلم با بازی کنت برانا و جانی دپ خواهیم دید: هرکول پوآرو پس از حل و فصل کردن آخرین پرونده اش تصمیم می گیرد برای مدتی استراحت کند و به تعطیلات برود اما دوباره به لندن فراخوانده می شود تا در یک قطار سریع و السیر حضور یابد. اما روز بعد از حضور پوآرو، قتلی در قطار اتفاق می افتد و طی آن فردی به نام رچت  به قتل می رسد که ...

شبکه پنج سیما

انیمیشن سینمایی «فوتبالیست ها» به کارگردانی هیروشی میتسونوبو، پنج‌شنبه ۲۰ تیر ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود. فیلم سینمایی «غول های پاکتی» به کارگردانی گراهام آنابل، جمعه ۲۱ تیر ماه ساعت ۸:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود. فیلم سینمایی «من بارات» به کارگردانی سیوا کوراتالا، جمعه ۲۱ تیر ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.

شبکه شما

فیلم تلویزیونی «کلاه تو کلاه» به کارگردانی هادی رحیمی، پنج‌شنبه ۲۰ تیر ماه ساعت ۲۴ از شبکه شما پخش خواهد شد. مهران رجبی، خشایار راد، قدرت الله ایزدی و ساناز نیکنام در فیلم تلویزیونی «کلاه تو کلاه» هنرنمایی کرده‌اند. فیلم تلویزیونی «جلباب» به کارگردانی مجید کاشی فروشان، جمعه ۲۱ تیر ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه شما پخش خواهد شد. حسن جویره، الهام طهوری، رادنوش مقدم و مسعود صادقی در فیلم تلویزیونی «جلباب» بازی کرده‌اند.

 شبکه کودک

انیمیشن سینمایی «تندر قایق نجات ۲» به کارگردانی سیمون آلسویک و ویل آشارست، پنج‌شنبه ۲۰ تیر ماه ساعت ۱۴ از شبکـه کودک پخش خواهد شد. فیلم سینمایی «نیکو زنبوره ـ مسابقات عسلی» به کارگردانی نول کلاری و سرجیو دلفینو، جمعه ۲۱ تیر ماه ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش خواهد شد.

 شبکه امید

فیلم سینمایی «بازگشت لوک خوش شانس» به کارگردانی مجید کاشی فروشان، پنج‌شنبه ۲۰ تیر ماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد. فتحعلی اویسی، سیاوش خیرابی، قدرت‌الله ایزدی، رسول سلیمیان و محمد فقیهی در این فیلم بازی کرده اند. فیلم سینمایی «زوتوپیا» به کارگردانی بیرون هوارد و ریچ مور، جمعه ۲۱ تیر ماه ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد.

شبکه افق

فیلم سینمایی «دوازده سال بردگی» به کارگردانی استیو مک کویین، جمعه ۲۱ تیر ماه ساعت ۱۰ از شبکه افق پخش خواهد شد. فیلم سینمایی «نغمه» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی، جمعه ۲۱ تیر ماه ساعت ۱۷ از شبکه افق پخش خواهد شد. حسین یاری، حمیرا ریاضی، فقیهه سلطانی، مهتاج نجومی، ناصر فروغ، شاه‌علی سرخانی، کامبیز دیرباز، رضا منوچهری و محمدرضا بهمنیار در فیلم سینمایی «نغمه» ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «در میان ستارگان ۲»، «حورا» به کارگردانی غلامرضا ساغرچیان، «ستاره های شانس»، «کلاهی برای باران» به کارگردانی مسعود نوابی، «معجون زمان ۱»، «هفت دلاور» و «ورود» پنج‌شنبه ۲۰ تیر ماه ساعت ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۱ و ۲۳ و فیلم‌های سینمایی ‌و تلویزیونی «کودک و فرشته» به کارگردانی مسعود نقاش زاده، «تغییر چهره»، «دورویی»، «معجون زمان ۲»، «دو اسلحه» و «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا، جمعه ۲۱ تیر ماه ساعت ۱۳، ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۱ و ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.