معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بزرگترین گرفتاری امروز بشر غذا و جسم او نیست بلکه روح او می باشد که از بلاتکلیفی خسته شده است.

بزرگترین هدیه امام رضا(ع) به من معرفت افزایی بوده است

محمد خدادی ، معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: مهمترین و بزرگترین هدیه ای که امام رضا(ع) در زندگی به من داده است  معرفت افزایی می باشد.

وی تصریح کرد: حلقه مفقوده زندگی بشر در حال حاضر ، معرفت و شناخت می باشد این در حالی است که قدرت رشد و تعالی بشر نیز در همین معرفت نهفته شده است .

خدادی با بیان اینکه معرفت الگوپذیر است ، ابراز داشت: برای دستیابی به معرفت ، باید  دارای مسیر مشخص، راهنما و الگو بود و به این الگو و مسیر نیز اطمینان کامل داشت و این اطمینان بدست نمی آید مگر اینکه الگو و راهنمای شما دارای عمق و مقدس باشد .

وی با اشاره به اینکه مسیر ائمه اطهار مشخص و روشن است، ادامه داد: قدرتی که ائمه اطهار  در زندگی به ما می دهند اطمینان خاطر از لحاظ اعتقادی است و این اعتقاد راسخ باعث می شود ما در برابر بلا ، سختی ، گرفتاری و مشکلات بیمه شویم و روح انسان به نقطه ای می رسد که احساس می کند قدرت معنوی ائمه اطهار همیشه همراه او در بحران ها و سختی ها می باشد.

خدادی با بیان اینکه بزرگترین گرفتاری امروز بشر غذا و جسم او  نیست بلکه روح او می باشد که از بلاتکلیفی خسته شده است،  افزود: ائمه اطهار بلاتکلیفی را از مسیر انسان ها برداشته اند و طریق صلاح و در حقیقت رستگاری را برای آنها معنا کرده اند که انسان باید از ان به عنوان یک نسخه و الگو استفاده و کمک بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.