هرمزگان- همزمان با هفتمین روز از دهه کرامت، کاروان زیر سایه خورشید در میان استقبال گرم و پرشور مردم مسلمان شیعه و اهل سنت ساحل نشین دریای مکران، وارد شهرستان جاسک در شرقی ترین نقطه از استان هرمزگان شد

کاروان زیر سایه خورشید وارد جاسک شد
به گزارش قدس آنلاین؛ مردم مومن و مسلمان شهر ساحلی جاسک اعم از برداران اهل سنت و شیعه از ساعت ها قبل به استقبال خدام رضوی که در قالب کاروان زیر سایه خورشید به استان هرمزگان سفر کرده اند، آمده بودند و با دود کردن اسفند و گشته از خادمان حرم مطهر اولاد رسول اکرم، حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به گرمی استقبال کردند.

استقبال کنندگان که فرماندار و امام جمعه نیز در بین آنان حضور داشتند، با نواختن سنج و دمام به پیشواز کاروان خدام امام رضا(ع) شتافتند و دانش آموزان حاضر در این مراسم با قرائت دیکلمه ای در وصف امام رئوف به اعضای کاروان خوشامد گفتند.

حضور در گلزار شهدا، غبارروبی و عطرافشانی و ادای احترام به مقام والای شهیدان نخستین برنامه حضور کاروان زیر سایه خورشید در شهر جاسک بود و خادمان و حاملان پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام هشتم به دیدار امام جمعه این شهرستان رفتند.

« عبدالرحمن لشکری زاده »، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جاسک گفت: کاروان زیر سایه خورشید امروز و فردا مهمان مردم شهرستان جاسک هستند و با حضور در مناطق مختلف این شهرستان در برنامه های دهه کرامت شرکت می کنند.

وی با بیان اینکه برنامه های نوبت عصر امروز از ساعت ۱۶ آغاز می شود، افزود: حضور در بیمارستان جاسک و عیادت از بیماران و دیدار با کادر درمانی آغازگر ویژه برنامه های عصر امروز سفر خدام رضوی به این شهرستان است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جاسک ادامه داد: دیدار با خانواده های شهیدان « شهروئی » و « آوندین »، دیدار با پرسنل نیروی دریایی ارتش و خانواده های آنان و شرکت در جشن مردمی دهه کرامت در مسجد النبی محله « یکبنی » از دیگر برنامه های عصر امروز سفر خدام است.

وی از دیدار با فرماندار، دیدار با نیروهای انتظامی، دیدار با پرسنل نیروی دریایی سپاه و خانواده های آنان و دیدار مردمی در مسجد امام حسین(ع) سریگ به عنوان برنامه های صبح فردا یاد کرد و گفت: دیدار با اهالی روستاهای « گزدان » و « کوئیک » و شرکت در جشن بزرگ دهه کرامت در مسجد امام علی(ع) شهر جاسک پایان بخش سفر کاروان زیر سایه خورشید است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.