سنندج- معاون نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: خوشبختانه کردستان در مباحث قرآنی در کشور یکی از استان های برتر و ممتاز می باشد و استعدادهای قرآنی بسیاری در این خطه از کشور داریم.

کردستان در مباحث قرآنی پیشتاز است

به گزارش قدس آنلاین حجت الاسلام محمدسادات در همایش بزرگ «قرآن و عترت» که در تالار فرهنگی سنندج در حال برگزاری است، اظهار داشت: یکی از بزرگترین نعمت ها و بخشایش های خداوند متعال به بشر، نزول قرآن کریم می باشد. لذا همه باید قدردان این نعمت و گنجینه عظیم باشیم و بتوانیم از آن به خوبی در زندگی خود استفاده و بهره ببریم و چهره ای معنوی به زندگی خود ببخشیم.

معاون نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: با وجود اینکه قرآن سرشار از درس ها و آموزه های مفید است، باید اذعان کرد که هنوز نتوانسته ایم آنگونه که شایسته است این کتاب عظیم و بزرگ که کلام خداوند می باشد را درک و بشناسیم.

حجت الاسلام سادات اظهار کرد: باید مسئولان و متولیان فرهنگی و دینی کردستان با برنامه ریزی دقیق و برگزاری کارگروه های تخصصی این استان را به قطب قرآنی کشور تبدیل کنند. امیدواریم که در سالهای آینده شاهد برگزاری چنین همایش هایی با حضور چهره های برتر کشوری در حوزه قرآن و عترت باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.